Skravletråd september

Ikke sant :p
Bor på en liten plass, midt I sentrum. Kommunehuset ligger 500 meter unna, så de er her hvert år, men det er første gang jeg har fått godis ;)

Daså :p bor i en litt større by enn det, og kommunehuset er ikke akkurat så nært. De gidder vel ikke gå helt hit med flyers. Fikk i postkassa da :p

Synes det har vært mye på tv i det siste i alle fall ;)
Men er jo både serie, cup og Europa da:p
Det er det :) så håper på 3 gull i år :D

Daså :p bor i en litt større by enn det, og kommunehuset er ikke akkurat så nært. De gidder vel ikke gå helt hit med flyers. Fikk i postkassa da :p
Hehe :p noen fordeler med å bo på landet :p kjenner de som kom på døra også da :p

Hehe :p noen fordeler med å bo på landet :p kjenner de som kom på døra også da :p

Hehe :p savner litt å bo på landet jeg. Mer stille, og låste aldri dørene. Man kjente naboene og hadde plen:p

Jippi, da blir kanskje middagsinvitasjonen mer interessant:P
Ikke lov å bare drikke brus altså :eek:
Må smake på fisken også;)
Har ikke moren din lært deg at du skal smake på ting :p

Hehe :p savner litt å bo på landet jeg. Mer stille, og låste aldri dørene. Man kjente naboene og hadde plen:p
Jeg elsker meg her ! Har prøvd å bodd i by med lite folk og med flere millioner folk, nei, det er her jeg skal bo :) jeg har forresten nesten 700 kvadratmeter plen :p

Det hadde det :) hadde vært gøy å vært på cupfinalen også om det blir så de kommer dit ;)
Faktisk aldri vært på cupfinalen jeg.
Har du det?

Back
Topp