Skravletråd september

Her har jeg akkurat stor nok bil til å få vognen i bilen. Men får vi flere barn som vi vil ha må vi ha større bil:-)
Må nok vi når vi får flere også. Men foreløpelig en i sikte ;)
Nå har jeg bestemt meg for izi combi x4 isofix ifht sete jeg vant. Skal sjekke ut farger på en butikk ved meg. Lettere å se fargene i virkeligheten på et bilde ;)

Hypermesis er vel bare et fancy ord for ekstrem svangerskapskvalme :-) Kastet opp til 8. Mnd sist. Denne gangen har jeg ikke kastet opp siden uke 13! Bank i bordet :-)

Koselig med gutt! Vi har en gutt fra før. Venter jente nå. Ikke helt gått opp for meg enda :-) hadde jentefølelse men når du har gutt fra før tenkte jeg liksom automatisk at vi fikk en til :P
Har dere flere barn?
Aha! Det er det det er ja... storesøsteren min hadde det med si..
Banker i bordet for deg! :)

Jeg har ei jente på 10år fra før :) så bra aldersforskjell :p
.Hvor gammel er gutten da?

Uff god bedring! Er fælt å jobbe når man ikke er i form.
Takk :) ikke den beste følelsen nei :/ mye bedre nå enn da jeg begynt i morges da, også syns jeg jo det er så kjedelig være hjemme :p

Er koselig å lage. Mye kommer fra ebay og det må rekke frem i gof tid så jeg får pakket fe og sendt de
Ebay er gull når det kommer til pakkekalender! :-)

Aha! Det er det det er ja... storesøsteren min hadde det med si..
Banker i bordet for deg! :)

Jeg har ei jente på 10år fra før :) så bra aldersforskjell :p
.Hvor gammel er gutten da?
Takk!
Sønnen vår er tre år når baby kommer.

10 år er fin avstand :-) Vi har lyst på en attpåklatt om noen år selv vi! :-) hun gleder seg fælt da?

Slite meg ut skal vi ikke gjøre, og LANGT er det ikke altså. Så det går nok fint, og vi finner frem. Tar bare engangsgrill, pølser og pølsebrød og drikke i en sekk. Går så fint så
Håper dere får en koselig ettermiddag da:D

Back
Topp