Skravletråd september

Ikke termin før neste år, februar! Høres og føles så lenge til ut. Hehe! Og er jo lenge igjen. Bare 17 uker på vei :-) Fint svangerskap egentlig. Hadde hypermesis sist så er veldig takknemlig for at jeg bare sliter med blodtrykk og sånn nå :-)

Hørtes tøft ut å jobbe i klesbutikk så langt ut! Det er jammen godt jobbet!! :-) jente eller gutt i magen? Funnet navn?

Vet ikke hva hypermesis er jeg? :/
Snart halveis nå da ;)

Er gutt i magen nå :)
Til dere? Vært på oul?

Vi er ikke blitt helt enig om navn enda,men står mellom ett par stk...tror vi må vente å se til vi får se hvilken av de navnene som passer ;)

Har du noen barn fra før?

Vet ikke hva hypermesis er jeg? :/
Snart halveis nå da ;)

Er gutt i magen nå :)
Til dere? Vært på oul?

Vi er ikke blitt helt enig om navn enda,men står mellom ett par stk...tror vi må vente å se til vi får se hvilken av de navnene som passer ;)

Har du noen barn fra før?

Hypermesis er vel bare et fancy ord for ekstrem svangerskapskvalme :-) Kastet opp til 8. Mnd sist. Denne gangen har jeg ikke kastet opp siden uke 13! Bank i bordet :-)

Koselig med gutt! Vi har en gutt fra før. Venter jente nå. Ikke helt gått opp for meg enda :-) hadde jentefølelse men når du har gutt fra før tenkte jeg liksom automatisk at vi fikk en til :P
Har dere flere barn?

Ååååh det å få mini til å sove 2. luren er mildt sagt håpløst. Bruker en halvtime på å vugge vognen for å få han til å sovne. Når han endelig sovner våkner han etter en halvtime og kunne trengt ihvertfall minst 1 time sammenhengende søvn..

Varmt her idag. Huff hun gråt helt sykt når jeg gikk :( men må på møtet ellers trekker de penger fra meg... Kommer til å nevne at hun er syk og trenger mammaen sin ❤️ holder hun hjemme i morgen og fredag er det planleggingsdag. Nå koser hun seg med pappa ❤️ han sendte melding nå :)
viktig å stille på møter:) hun koser seg hjemme med pappaen sin:)

Back
Topp