God følelse når du kommer hjem også og har overlevd dagen! Unn deg noe godt i kveldTakkikke den beste følelsen nei :/ mye bedre nå enn da jeg begynt i morges da, også syns jeg jo det er så kjedelig være hjemme
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God følelse når du kommer hjem også og har overlevd dagen! Unn deg noe godt i kveldTakkikke den beste følelsen nei :/ mye bedre nå enn da jeg begynt i morges da, også syns jeg jo det er så kjedelig være hjemme
![]()
God følelse når du kommer hjem også og har overlevd dagen! Unn deg noe godt i kveld![]()
Sa at hvis jeg noen gang skulle ha nr.2 så skulle det skje før hun evt begynte i første klasse eller innen hun blir 10. Rekker det akkurat,da hun blir 10 19.oktober og gutten ventes den 5.oktoberEbay er gull når det kommer til pakkekalender!
Takk!
Sønnen vår er tre år når baby kommer.
10 år er fin avstandVi har lyst på en attpåklatt om noen år selv vi!
hun gleder seg fælt da?
Håper dere får en koselig ettermiddag da![]()
Mhm, heldigvis! 11 dager til termin, så kan ikke bli alt for lenge tilGodt det ikke er alt for lenge igjen da![]()
Skjønner deg, man begynner jo litt på nytt. Da vi ble gravide nå var det på første forsøk. Faktisk bare 17 dager etter pilleslutt. Vi var ganske sjokka siden vi brukte to år på sønnen vårSa at hvis jeg noen gang skulle ha nr.2 så skulle det skje før hun evt begynte i første klasse eller innen hun blir 10. Rekker det akkurat,da hun blir 10 19.oktober og gutten ventes den 5.oktober
Tror dette blir den siste da,hvis ikke gubben ønsker det dahan skifter jo mening annenhver dag
3 år er fint det også da![]()
Ja,hun gleder seg veldig![]()
Det skjønner jeg godt! Lang dusj og kosebukse på sofaen!Gleder meg!![]()
Høres bra ut. Skal sjekke farge straksVi er veldig fornøyd med det![]()
Oi så spennende!Mhm, heldigvis! 11 dager til termin, så kan ikke bli alt for lenge til(er vel max 11 dager overtid rundt om også)
Får håpe du slipper overtid da, men hun kommer når hun er klarMhm, heldigvis! 11 dager til termin, så kan ikke bli alt for lenge til(er vel max 11 dager overtid rundt om også)
Begynner jo på nytt dere ogsåSkjønner deg, man begynner jo litt på nytt. Da vi ble gravide nå var det på første forsøk. Faktisk bare 17 dager etter pilleslutt. Vi var ganske sjokka siden vi brukte to år på sønnen vårNå er lillemann i full sving, prater rent og er vel snart pottetrent også, så litt rart å få et spebarn i hus
![]()
MhmOi så spennende!Lykke masse til! Håper du slipper overtid
![]()
Snork! Prøvde sånn automatisk rører en jul jeg. Brent grøt hele veienRør i 20minutters grøt er noe herk!!![]()
Oh ny bil! Så gøy a! Hvilken type?Mhm![]()
Håper jeg også! Er veldig klar nå. Skal bare strikke ferdig og kjøpe bil så tror jeg at jeg ikke kan bli mer klar![]()
Ja, håper. Vi føler oss egentlig veldig klare nå..Får håpe du slipper overtid da, men hun kommer når hun er klar![]()
![]()
Blir mest sansynlig vw golf stv av den nye typen.Oh ny bil! Så gøy a! Hvilken type?
Ja rart å begynne på nytt, men tror vi vil sette mer pris på babyperioden denne gangen. Sist så vi hele tiden fremover mot alt som kom. Håper å være mer i nuet og bare kose oss med lillemorBegynner jo på nytt dere ogsåendelig ferdig med bleier og begynner å bli litt mer selvstendig så kommer det en til
men er jo bare kos... gleder meg til å dulle med baby igjen jeg ja
![]()
3år er en herlig alder da![]()
Det ble det jaOkei. Ble det rett i seng?