Og en smule kvalmende!Haha, effektivåh, hørtes godt ut med sjokolademelk
![]()
Haha det funka!Er meningen det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og en smule kvalmende!Haha, effektivåh, hørtes godt ut med sjokolademelk
![]()
Haha det funka!Er meningen det![]()
Så koselig med kalender til mamma! Og da er du tidlig ute! Flink!Hurra mangler bare 6 kalendergaver tiø mamma
JaHøres jo perfekt ut![]()
Må nok vi når vi får flere også. Men foreløpelig en i sikteHer har jeg akkurat stor nok bil til å få vognen i bilen. Men får vi flere barn som vi vil ha må vi ha større bil![]()
Sant detMå nok vi når vi får flere også. Men foreløpelig en i sikte![]()
Nå har jeg bestemt meg for izi combi x4 isofix ifht sete jeg vant. Skal sjekke ut farger på en butikk ved meg. Lettere å se fargene i virkeligheten på et bilde![]()
Så spennendeJa
Skal se på den en siste gang i kveld, samboeren skal sjekke den litt nøyere. Om den fortsatt ser bra ut blir det kjøp i kveldHåper og krysser fingrene for at det fortsatt er bra
![]()
Vi er veldig fornøyd med detMå nok vi når vi får flere også. Men foreløpelig en i sikte
Nå har jeg bestemt meg for izi combi x4 isofix ifht sete jeg vant. Skal sjekke ut farger på en butikk ved meg. Lettere å se fargene i virkeligheten på et bilde![]()
Ja,man måtte passe seg for denHe he nmt tlf var jo et våpen![]()
Er koselig å lage. Mye kommer fra ebay og det må rekke frem i gof tid så jeg får pakket fe og sendt deSå koselig med kalender til mamma! Og da er du tidlig ute! Flink!
Så fint at det funkaOg en smule kvalmende!
Haha det funka!
Aha! Det er det det er ja... storesøsteren min hadde det med si..Hypermesis er vel bare et fancy ord for ekstrem svangerskapskvalmeKastet opp til 8. Mnd sist. Denne gangen har jeg ikke kastet opp siden uke 13! Bank i bordet
![]()
Koselig med gutt! Vi har en gutt fra før. Venter jente nå. Ikke helt gått opp for meg endahadde jentefølelse men når du har gutt fra før tenkte jeg liksom automatisk at vi fikk en til
![]()
Har dere flere barn?
Okei. Ble det rett i seng?Nei temkte å ta med laptop men orker ikke
Har bedre ting å bruke pengene påIkke jeg heller![]()
Godt det ikke er alt for lenge igjen daJa! Nå kjenner jeg meg lei av å vente også...
TakkUff god bedring! Er fælt å jobbe når man ikke er i form.
Jepp, den motiverer veldigJakjenner jeg får et "spark i raua" av den. Må liksom ut på tur for å oppnå resultater.
Ebay er gull når det kommer til pakkekalender!Er koselig å lage. Mye kommer fra ebay og det må rekke frem i gof tid så jeg får pakket fe og sendt de
Takk!Aha! Det er det det er ja... storesøsteren min hadde det med si..
Banker i bordet for deg!
Jeg har ei jente på 10år fra førså bra aldersforskjell
.Hvor gammel er gutten da?
Håper dere får en koselig ettermiddag daSlite meg ut skal vi ikke gjøre, og LANGT er det ikke altså. Så det går nok fint, og vi finner frem. Tar bare engangsgrill, pølser og pølsebrød og drikke i en sekk. Går så fint så