Så flink du erNei,opp å hopp! Bake litt knekkebrød før jeg vekker snuppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erNei,opp å hopp! Bake litt knekkebrød før jeg vekker snuppa![]()
Masse god bedringØrebetennelse. Veldig rød i begge ører så hun får antibiotika og blir hjemme fra bhg idag og i morgenskulle se an torsdagen. Stakkars lille jenta mi
![]()
![]()
TakkSå flink du er
I dag skal jeg ommøblere gjesterommet som jeg skulle gjøre i gårGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
God bedringØrebetennelse. Veldig rød i begge ører så hun får antibiotika og blir hjemme fra bhg idag og i morgenskulle se an torsdagen. Stakkars lille jenta mi
![]()
![]()
Sovet godt de timene jeg sovTakk
Første ladning er i ovnen allerede
God morgen forresten...sovet godt?
Hovedgrunnen til at ungene sitter til alle er ferdige hjemme, er at en av de alltid er sist ferdig av alle. Og så er det en rolig hyggelig stund hvor de har tid til å skravle litt med oss.Vel vi kommer ikke yil å ha det sånn,aldri sett vitsen med det. Altså at barna sitter til foreldra er ferdig
Er vi i bursdag,konfirmasjon ol sitter han til barna er ferdig så gåt de fra
God morgenGod morgen jenter![]()
Lykke til med detI dag skal jeg ommøblere gjesterommet som jeg skulle gjøre i gårellers er det fotball og turntrening
Der da?
Å nei stakkars liten :-/. God bedringØrebetennelse. Veldig rød i begge ører så hun får antibiotika og blir hjemme fra bhg idag og i morgenskulle se an torsdagen. Stakkars lille jenta mi
![]()
![]()
Vi har bare en såHovedgrunnen til at ungene sitter til alle er ferdige hjemme, er at en av de alltid er sist ferdig av alle. Og så er det en rolig hyggelig stund hvor de har tid til å skravle litt med oss.
God morgenGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Håper du får sovet littGod morgen. Skal egentlig til en venninne med mini. Men etter å ha våknet hver time til halv 4 tiden og en våken økt på ca 30-45 da og våknet nå nettopp så kan det vær jeg må prøve å få litt søvn først.
Huff det var lenge :O håper jeg slipper unnaSprekt trommehinne er vondt til den sprekkee. Etter den er sprekt er det verste over. Jeg var plaget med ørene til jeg var 27 år.,
Masse god bedring
Tusen takkGod bedring![]()
Jeg hadde det flere ganger i året,minst 4etter jeg ble voksenHuff det var lenge :O håper jeg slipper unna25 og hatt det i år
![]()
Fikk so er litt fra ca kl 4 til kl 7Håper du får sovet litt![]()