Da er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så vondt og ... :/Jeg hadde det flere ganger i året,minst 4etter jeg ble voksen![]()
God bedring til miniDa er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
Yes det ér det så absoluttDet er jo så vondt og ... :/
Tusen takkGod bedring til mini
Huff stakkars lilleDa er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
Tusen takkHuff stakkars lillegod bedring
![]()
Huff :/ jeg hadde det som barn og nå har jeg det 1-2 gangerJeg hadde det flere ganger i året,minst 4etter jeg ble voksen![]()
Sovet godtGod morgen![]()
Skal ikke klageSovet godt de timene jeg sov
Du da?
Lykke til på kampenLykke til med det
Vaske klær,trene og på fotballkamp
Ja, det er moroHmm. Merkelig![]()
Stilig med gjenbruk da! Er ikke så veldig flink å hekle. Skulle ønske jeg forstod hekleoppskrifter![]()
Skal prøve å huske å legge utDet hørtes kult utdet vil jeg se bilde av når du er ferdig
![]()
Mellom 4 og 7 sov jeg godtSovet godt![]()
Du da?Sovet godt![]()
Det må duSkal prøve å huske å legge ut![]()
Skal ikke klage på natta her neiDu da?