jenta86
Gift med forumet
Baah...men bedre enn ingenting i allefallMellom 4 og 7 sov jeg godt. Ellers våknet mini hver time:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baah...men bedre enn ingenting i allefallMellom 4 og 7 sov jeg godt. Ellers våknet mini hver time:-/
God bedring til miniDa er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
Hva skal du idag da?Ja å jeg har ett liv![]()
Sant detBaah...men bedre enn ingenting i allefall![]()
Hva?! Han ser vel at snuppa ikke er i form??Å diskutere sykdom med mannen er nytteløst"hun har ikke øreverk" hun skal i barnehagen. Mannfolk altså
![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt? Dagens planer da
?
Tusen takkGod bedring til mini![]()
Så spennendeÆsj, så dårlig jeg har hvert til å skravle de siste dagene, spesielt siste døgnet... Alt tar så tid.. Har sittet en del inne på finn.no for å lete etter bil.. Så nå skal vi prøve en i morgenEr spent fordi det er en bil jeg lenge har tenkt på
Men god natt jenter! Vi får skravles i morgen
(eller seinere i dag som det egentlig er)
Åh ikke mange gode timer det da.God morgen. Sov godt mellom 4 og 7:-S. Du da? Skal egentlig til en venninne en tur etter første luren til mini men får de hvor opplagt jeg er
. Planer du da?
Håper dere fikk kjapt hjelpJa da satt vi å ventet dahåper det går fort, for her kan man sitte en hel natt :/
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter![]()
Æsj, slitsom natt?Det kan være kos på dagen eller kvelden når jeg der tv men litt upraktisk når jeg skal soveikke det, vi har ikke sovet stort i natt noen av oss så spiller liten rolle egentlig Haha
Ja ellers hadde verden stoppet opp så![]()
Fortjent detSant det. Vurderer sterkt å legge meg nedpå når mini skal ha hvilen sin om en times tid igjen. Men først.... Kaffe:-D
Har så lyst til å lære meg det. Får gjøre det når mini er litt mer tålmodig og har sovingen på kvelden litt mer i boks
. Styrer veldig med det for tiden. Ikke lett å holde tråden på strikkingen når en må legge det fra seg støtt og stadig
![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen til deg også![]()