Skravletråd september

Da er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
God bedring til mini ;)

Æsj, så dårlig jeg har hvert til å skravle de siste dagene, spesielt siste døgnet... Alt tar så tid.. Har sittet en del inne på finn.no for å lete etter bil.. Så nå skal vi prøve en i morgen :) Er spent fordi det er en bil jeg lenge har tenkt på ;) Men god natt jenter! Vi får skravles i morgen ;) (eller seinere i dag som det egentlig er)
Så spennende:D hva slags bil?

God morgen :). Sov godt mellom 4 og 7:-S. Du da? Skal egentlig til en venninne en tur etter første luren til mini men får de hvor opplagt jeg er :p. Planer du da?
Åh ikke mange gode timer det da.

Her våknet faktisk guttungen i natt og, satt lys våken i senga. Æsja æsja æsja. Gjett hva han hadde gjort;)
Levere i barnehagen aller først.
Skal til jm. kl. 10.00.
Bake.
Rydde og slappe av.
Knøttekor i ettermiddag/kveld

Det kan være kos på dagen eller kvelden når jeg der tv men litt upraktisk når jeg skal sove :P ikke det, vi har ikke sovet stort i natt noen av oss så spiller liten rolle egentlig Haha :P

Ja ellers hadde verden stoppet opp så :P
Æsj, slitsom natt?:( vondt i magen?

Sant det :-). Vurderer sterkt å legge meg nedpå når mini skal ha hvilen sin om en times tid igjen. Men først.... Kaffe:-D
Fortjent det :) men blir du ikke mer våken av kaffe da?

Har så lyst til å lære meg det:-). Får gjøre det når mini er litt mer tålmodig og har sovingen på kvelden litt mer i boks:-). Styrer veldig med det for tiden. Ikke lett å holde tråden på strikkingen når en må legge det fra seg støtt og stadig :-P

Kjenner til det. Men strikkingen forsvinner ikke, så når ting er mer på plass er det bare å peise på ;)

Back
Topp