Skravletråd september

God morgen alle sammen
Planer for dagen?
I dag skal jeg ommøblere gjesterommet som jeg skulle gjøre i går :) ellers er det fotball og turntrening :)
Der da?

Vel vi kommer ikke yil å ha det sånn,aldri sett vitsen med det. Altså at barna sitter til foreldra er ferdig
Er vi i bursdag,konfirmasjon ol sitter han til barna er ferdig så gåt de fra
Hovedgrunnen til at ungene sitter til alle er ferdige hjemme, er at en av de alltid er sist ferdig av alle. Og så er det en rolig hyggelig stund hvor de har tid til å skravle litt med oss.

Hovedgrunnen til at ungene sitter til alle er ferdige hjemme, er at en av de alltid er sist ferdig av alle. Og så er det en rolig hyggelig stund hvor de har tid til å skravle litt med oss.
Vi har bare en så;)

Rolig stund her også men jeg og mannen sitter gjerne og planlegger diverse å det trenger ilke kb være med på.

God morgen alle sammen
Planer for dagen?
God morgen:-). Skal egentlig til en venninne med mini. Men etter å ha våknet hver time til halv 4 tiden og en våken økt på ca 30-45 da og våknet nå nettopp så kan det vær jeg må prøve å få litt søvn først.

Sprekt trommehinne er vondt til den sprekkee. Etter den er sprekt er det verste over. Jeg var plaget med ørene til jeg var 27 år.,
Huff det var lenge :O håper jeg slipper unna :) 25 og hatt det i år :p

Back
Topp