Skravletråd september

Min tar tutt i bilen og når han sover på dagtid men ikke sjans på natten. Da spytter han den ut og leker med den. Veldig irriterende

Her tar han ikke i det hele tatt enda...har prøvd ihvertfall 6 ulike typer. Tror ikke han skjønner helt hvordan den skal brukes :p detter bare ut..

Jeg synrs ikke det er uhøflug om barn går fra. Godt vi er forskjellige
Jeg synes det kommer an på alderen til barna. Her sitter barna til alle barna er ferdige. Men om noen er veldig trege av barna, så får resten gå fra.
Når vi bare er oss fire her hjemme, sitter alle til alle er ferdig. Med mindre vi har mat som jeg og mannen gjerne koser oss lenge med. Da får ungene gå fra når begge er ferdige.

Stakkars lille:( håper det endrer seg snart..
Her er alt bra:D jobber og sliter...burde vært i seng for lenge siden:P

Ser ut til at han skal sove på meg nå da, han sover godt om da som regel mens jeg derimot blir litt stiv i kroppen da :P
Så bra :) ja noen må jo det og, hadde jo tatt seg ut om alle skulle hvert hjemme og ingen jobbet så :P ja det var det da, det burde vel jeg ha hvert også... så har jeg et teppe som henger ute til tørk som burde hvert tatt inn men lillebror mener at det kan henge ute :P

Jeg synes det kommer an på alderen til barna. Her sitter barna til alle barna er ferdige. Men om noen er veldig trege av barna, så får resten gå fra.
Når vi bare er oss fire her hjemme, sitter alle til alle er ferdig. Med mindre vi har mat som jeg og mannen gjerne koser oss lenge med. Da får ungene gå fra når begge er ferdige.
Vel vi kommer ikke yil å ha det sånn,aldri sett vitsen med det. Altså at barna sitter til foreldra er ferdig
Er vi i bursdag,konfirmasjon ol sitter han til barna er ferdig så gåt de fra

Lille N tar seg på brystet, halsen og øret mens hun har hylt en 20-25 min :( hun er jo kvikk på dagen. Skjønner ingenting :/

Har hun ørevondt er det ikke raet. Hev senga sånn at hun ikke ligger flatt
Hun nekter å ligge uansett :( men hun må vel ha noe mot det da? Har selv time i morgen 11:00 og hun har jo samme legekontoret :)

Vært opptatt med å trøste en utrøstelig liten prinsesse :( ❤️

Å diskutere sykdom med mannen er nytteløst :p "hun har ikke øreverk" hun skal i barnehagen. Mannfolk altså :p

Æsj, så dårlig jeg har hvert til å skravle de siste dagene, spesielt siste døgnet... Alt tar så tid.. Har sittet en del inne på finn.no for å lete etter bil.. Så nå skal vi prøve en i morgen :) Er spent fordi det er en bil jeg lenge har tenkt på ;) Men god natt jenter! Vi får skravles i morgen ;) (eller seinere i dag som det egentlig er)

Back
Topp