Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør ikke det.Men får du medisiner da?
Det gjør jeg ogsåKrysser fingre for det![]()
Det varierer med hvilken type enhet du sitter påHvordan quote flere innlegg?
Bare bra her. Tv og strikking. Enn der?![]()
Flaut å spørre for jeg burde sikkert vite detTrodde du hadde for lenge siden![]()
Ok. Jeg kan ikke bruke Ibux og paracet alene hjelper ikke her:/Gjør ikke det.
Tar en kombinasjon av ibux og paracett
Joda, det er veldig langt90 innlegg er ikke langt foran
Den sitter litt lengre inne her i familien!Og så er det noe med å ikke gå fra matbordet før alle har spist!
Jeg sitter på mobilen, men bruker nettleser.Det varierer med hvilken type enhet du sitter på
Jeg får spørre om vi ikke finner det ut daFlaut å spørre for jeg burde sikkert vite det![]()
Vet, det er utrolig frustrerendeDa er det en tur på soverommet for 2. gang etter mini sovnet ca 19.30. Kjenner det begynner å tære på at han aldri sover skikkelig når han sovner. At jeg alltid på inn x antall ganger ila kvelden fordi han gråter og da er pupp eneste som funker.
Sliten kan være en god følelseAlt bra her også, sliten og da er det deilig å late seg i sofaen
![]()
Du er veldig heldig!Nevner en fin ting og det er at jeg er heldig som har mannen og jenta miføler det er litt mye negativt fra denne froten, så håper det snart blir noe bedre
![]()
Så flink du har værtDa var flaskene kokt og klargjort, satt på maskin med klær, smårydda og tatt meg en dusj. Avslapning i et parr timer før natta![]()
Håper også detVet, det er utrolig frustrerende
Håper det endrer seg snart!
Står på profilen fant jeg utFlaut å spørre for jeg burde sikkert vite det![]()
Fjerner ikke migrenen, men tar toppen av den så det blir litt mer levelig..Ok. Jeg kan ikke bruke Ibux og paracet alene hjelper ikke her:/
Ikke sett den jegSå mye fint i den nye katalogen til nøstebarn![]()