Hjelp til bæring og byssing er gull.og favorittserien er?
Absolutt og etter 5 uker uten noe bære hjelp var det helt fantastisk
Ncis og Ncis los angeles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp til bæring og byssing er gull.og favorittserien er?
Frykter det kan ende opp i en tom pengebokJa, det må du gjøre![]()
JaDu er veldig heldig!![]()
Den var fin.
Strikker du en til meg også?
Har jeg ikke prøvd tror jeg.Kan du ta naproxen?
Høres deilig utAkkurat nå nyter jeg stillheten det er med at frøkna har lagt seg og lillebror sover Hehe
La ved bilde av genseren jeg holder på med litt lengre oppeHva strikker du da?Driver å hekler jeg
![]()
Hjelper ikke bare det daSpiser da piller for sånt![]()
Fort en fare for det jaFrykter det kan ende opp i en tom pengebok![]()
Dersom du kan ta det prøv to piller ved første an fall, og ta etter det en pille hver 4. time til det verste har gitt seg.Har jeg ikke prøvd tror jeg.
Er det kun bæring som hjelper lille?Absolutt og etter 5 uker uten noe bære hjelp var det helt fantastisk
Ncis og Ncis los angeles![]()
Takk for tips. Det skal jeg prøveDersom du kan ta det prøv to piller ved første an fall, og ta etter det en pille hver 4. time til det verste har gitt seg.
NB: Dersom du er prøver unngå det mellom eggløsning og mensen
OkLa ved bilde av genseren jeg holder på med litt lengre oppehva hekler du?
Du må vise den på deg når du er ferdigGleder meg veldig til jeg er ferdig med denhar strikket meg en marius og som jeg elsker å bruke
![]()
Stakars lille. Håper han er bedre i morgen daMini her har fått vaksine i dag og var temmelig slått ut han også.
Jeg bruker tlf og får sett bilder.Okså ikke det
Og får nok ikke sett heller fordi jeg får ikke opp bilder her inne når jeg bruker tlf
Har klipt opp et gammelt sengetrekk som jeg bruker til å hekle en kurv ut av
![]()
Han har bare vært slapp og trøtt *bankibordet* foreløpig. Satser på det blir med detStakars lille. Håper han er bedre i morgen da
Jeg er ikke lei hodet mitt, det tror jeg aldri jeg kommer til å bli, det finner på så mye rartTakk for tips. Det skal jeg prøveEr så inderlig lei dette hodet!