Ja det skal du haEffektiv når jeg først setter igang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal du haEffektiv når jeg først setter igang![]()
Opp kl 0530Du starter tidlig på jobb, gjør du ikke?
Ligger på sofaen under ett pledd, da er livet bra![]()
Min tar tutt i bilen og når han sover på dagtid men ikke sjans på natten. Da spytter han den ut og leker med den. Veldig irriterende
Jeg synes det kommer an på alderen til barna. Her sitter barna til alle barna er ferdige. Men om noen er veldig trege av barna, så får resten gå fra.Jeg synrs ikke det er uhøflug om barn går fra. Godt vi er forskjellige
Stakkars lillehåper det endrer seg snart..
Her er alt brajobber og sliter...burde vært i seng for lenge siden
![]()
Ja å jeg har ett livJoda, det er veldig langt
Jeg skal fremdeles på jobb i morgen![]()
Vel vi kommer ikke yil å ha det sånn,aldri sett vitsen med det. Altså at barna sitter til foreldra er ferdigJeg synes det kommer an på alderen til barna. Her sitter barna til alle barna er ferdige. Men om noen er veldig trege av barna, så får resten gå fra.
Når vi bare er oss fire her hjemme, sitter alle til alle er ferdig. Med mindre vi har mat som jeg og mannen gjerne koser oss lenge med. Da får ungene gå fra når begge er ferdige.
Har hun ørevondt er det ikke raet. Hev senga sånn at hun ikke ligger flattLille N tar seg på brystet, halsen og øret mens hun har hylt en 20-25 minhun er jo kvikk på dagen. Skjønner ingenting :/
Nei ikke jegHar dere tatt kveld?![]()
Hun nekter å ligge uansettHar hun ørevondt er det ikke raet. Hev senga sånn at hun ikke ligger flatt
Nei som regel får de ikke noe. Bruk nesespray og legg henne halvy sittende ig gi paracetHun nekter å ligge uansettmen hun må vel ha noe mot det da? Har selv time i morgen 11:00 og hun har jo samme legekontoret
![]()
Hadde blitt sur jegÅ diskutere sykdom med mannen er nytteløst"hun har ikke øreverk" hun skal i barnehagen. Mannfolk altså
![]()