Men tror kanskje jeg hadde lat være å skrevet om det her...Jo for all del![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tror kanskje jeg hadde lat være å skrevet om det her...Jo for all del![]()
Har holdt et jevnt høyt tempo kan man siHjelpes..her gikk det unna ikveld![]()
Ja, man kan dele mye, men kanskje ikke alt...Men tror kanskje jeg hadde lat være å skrevet om det her...
Akkurat likt her. Nå sover han å vår seng og jeg manner meg opp til å flytte han over i sprinkelsengenHer har jeg prøvd å få mini til å sove i senga simen han våkner hver gang jeg legger han oppi der..aargh
![]()
God kveld
Huff da, da får du pleie deg selv litt og ta tidlig kveld![]()
Egentlig ikke så mye, men har hatt en frøken powernap i dagHva har du gjort i dag?![]()
Akkurat likt her. Nå sover han å vår seng og jeg manner meg opp til å flytte han over i sprinkelsengen. Helst uten at han våkner:-/
Da får du skyndte deg å legge deg selv ogsåTakker. Høres ut som han ihvertfall sover godt nå (håper jeg)![]()
Aha!Egentlig ikke så mye, men har hatt en frøken powernap i dag![]()
Håper hun sover bedre i natt og i morgenEgentlig ikke så mye, men har hatt en frøken powernap i dag![]()
Han lå i vår seng de første månedene men når han var rundt 5-6 måneder begynte vi å legge han over i egen seng ihvertfall frem til første amming. Så er jeg litt frem og tilbake på hvor han ligger etter detHer har han fått sove i vår seng av og til.. Er jo ganske koselig, og gjør jo nattammingen lettere, men hadde jo ikke tenkt det skulle bli en vane
Hadde han bare lært seg å bruke tutt!!!![]()
Min tar tutt i bilen og når han sover på dagtid men ikke sjans på natten. Da spytter han den ut og leker med den. Veldig irriterendeHer har han fått sove i vår seng av og til.. Er jo ganske koselig, og gjør jo nattammingen lettere, men hadde jo ikke tenkt det skulle bli en vane
Hadde han bare lært seg å bruke tutt!!!![]()
Aha!![]()
Hun sovna nåHåper hun sover bedre i natt og i morgen![]()
Er jo gøy med liv daJa, det merkes![]()
Søvn er nødvendig for min delSøvn er oppskrytt![]()
Noen ganger føler jeg det også!Søvn er oppskrytt![]()
Er hun gammel ?Hun sovna nåheldigvis i vogna
God nattNei nå sier jeg natta. Mini er (enn så lenge) i sprinkelsengen så da får jeg prøve å få litt (såkaldt oppskrytt) søvn jeg også
. Tatles i morgen
![]()