Skravletråd september

Da var det ut på trilletur i småregnet :)

Så kjipt da:( håper ikke hun blir lik deg på det området!
Satser på det :) men jeg var og mye syk oppå det igjen når mobbingen ble drøy. Sto foran vinduet i 10 minus jeg. Huff den mobbingen :/

Oh yes :) og det skal jeg også ;) søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion :) så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen :D
Hørtes digg ut:-). Fikk lyst til en tur til frisøren selv nå:-)

Sånn.. Da jeg sjekket ut hvordan desserten smakte. Tok rett og slett en hel skål:p

Her ble det havregrøt til middag... Dårlig planlegging

Jeg og lille N sov halvannen time. Hun er våken og hu mor merker ikke forskjell. Tenker hvor heldig jeg er som får være mamma til ei så nydelig jente og håper at vi snart kan gi henne søsken ❤️ hun er inne i mamma men mest pappa fase. Herregud det er så søtt !!! ❤️

Haha, han må jo bare passe på at du ikke fryser ;)

Her har vi en tjukk dobbeldyne, og han skal på død og liv ligge klistra inntil meg hele tiden. Og han er jo en million grader :p

Egentlig er det jo kjempekoselig, hører mange som absolutt må sove på hver sin side av senga. Ugh, men graviditet er unntakstilstand! Jeg ender som regel, som i natt å stå opp. Når han er våken tar han ydmykt instrukser men i søvne, nei... Og så legger han hånda på magen min og da blir det liv og røre der inne også, haha!

Æsj. Trilletur med alle oppoverbakkene endte opp i et lite astmaanfall.. pause før resten av veien hjem. Håper man finner medisinen!

Ja det var veldig lurt :) er som du sier, den kan man tross alt skrive hjemmefra. Og det er som regel praktisk med en liten en :-)

Ja. Lite praktisk med å måtte heller ta fagene i januar med en 6 mnd på fanget under forelesningene :p

Oh yes :) og det skal jeg også ;) søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion :) så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen :D

Wow, hørtes fantastisk ut! :D

Back
Topp