Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må du gjøre jaDet var slettes ikke dumt. Skal notere meg det i bakhodet![]()
Satser på detSå kjipt dahåper ikke hun blir lik deg på det området!
JaDet hjelper jo da![]()
Hørtes digg utOh yesog det skal jeg også
søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion
så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen
![]()
Skal straks igang å lage tomatsaus til pizzaen vi skal ha til middag idagHva skjer a damer ?
Glad for at storesøsteren min er frisør..sparer en del penger på det gittHørtes digg ut. Fikk lyst til en tur til frisøren selv nå
![]()
Vi har nettopp vært på turDa var det ut på trilletur i småregnet![]()
Haha, han må jo bare passe på at du ikke fryser![]()
Her har vi en tjukk dobbeldyne, og han skal på død og liv ligge klistra inntil meg hele tiden. Og han er jo en million grader![]()
Ja det var veldig lurter som du sier, den kan man tross alt skrive hjemmefra. Og det er som regel praktisk med en liten en
![]()
Ingen flere planer
Spise middag, leke med gutta og bade![]()
Oh yesog det skal jeg også
søsteren min er frisør,så hun skal freshe opp håret mitt,jeg skal i vei å få gravidmassasje og fotbehandling også få påfyll på vippeextetion
så føler jeg meg litt fresh både før og etter fødselen
![]()
Vi har nettopp vært på turmen her skinner solen
Kan jeg tenke megGlad for at storesøsteren min er frisør..sparer en del penger på det gitt![]()
Ha ha... Ser det for meg!Ja. Lite praktisk med å måtte heller ta fagene i januar med en 6 mnd på fanget under forelesningene![]()