Skravletråd september

Gleder meg vilt til trilletur igjen

Merkelig nok vil ikke mine trilles på tur lenger... Det er noen år siden.. (ok, ikke egentlig merkelig, eldste er 7 og lillesøster 4,5)

Koselig med trilling :) hehe, kanskje ikke så rart da likevel ;)

Hehe trenger du ikke gjøre;)

Blir en dobbel sjokoladekake( enkel rund form) som smøres med et tykt lag smørkrem mellom bunnene. Trekkes med marchmellows fondant som farges blå. Pyntes med figurer på,oppå og rundt kaken med figurer i fondant og marsipan.
Høres både pent og godt ut! Lykke til! Håper du vil vise frem resultatet;)

Hehe :p Vips så er han der ;) Jeg pleier å lage frokost og han middag. Men siden jeg lagde de fleste middagene denne uka, så sa jeg til samboeren at da får han stå for frokost både lørdag og søndag ;)

Ja, vi er nøtt til å ha det. Har en samboer som er ektremt flink til å søle. En gang i forje leiligheten så klarte han å søle rødvin over meg og sofaen (hvit sofa), så da var det bare å slenge trekkene i maskinen og vips så var de hvite igjen ;)

Hørtes deilig ut :) Da må dere kose dere ;)

Venter i spenning ;)

Ååh, hvit sofa.. Noe jeg aldri kan ha nettopp på grunn av at vi begge er litt klumsete hjemme :p

Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz

Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg :)

Ååh, høres herlig ut! Hadde håpet her at mannen skulle stå opp med lille, men det skjedde ikke...
Etter en natt med å ligge å høre på hans snorking og hennes lyder, ble det en morgen fylt med det samme. Ble ingen skjønnhetssøvn på mor her!

Koselig med trilling :) hehe, kanskje ikke så rart da likevel ;)

Ikke rart nei, de løper heller over på besøk til venner enn å trilles på tur... det er vel tross alt mer normalt.

Eldste er innviltet noe spilletid på wii/infinity nå, for han har faktisk ikke spist (hjemme i alle fall, har spilt noe hos en kompis) siden skolen begynte tror jeg. Yngste gikk lei og stakk heller over til naboen. (vi har ei nabojente som er 1 mnd eldre enn henne)

Back
Topp