Det blir det ja,men er meldt sol så.da er det greitBlir vel en lang dag ute da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir det ja,men er meldt sol så.da er det greitBlir vel en lang dag ute da
Ja, han bør klare seg selvHan fikser vel seg selv
Åh, kjipernher redder noen sterke kaffekopper en trøtt dag
![]()
Trenger ikke dra før 11.30 heldigvisSikkert lurt om du har cup hele dagen![]()
Lykke til i morgenDet blir det ja,men er meldt sol så.da er det greit
Takk for detLykke til i morgen![]()
Det blir det ja,men er meldt sol så.da er det greit
Kjedelig når første kamp er kl 8 en søndagsmorgen.Trenger ikke dra før 11.30 heldigvis
God nattGod natt folkens![]()
Det er ikke lett å viteSåpass. :å trodde også først det bare var kynnere for var plaget med at de var skikkelig kraftige lenge. Men ringte da jeg ble bekymret for lille siden det gjorde så vondt hele tiden. Og livmora var helt spent.
Fikk passelig sjokk og lo da de sa jeg hadde regelmessige rier. Var det siste jeg hadde trodd faktisk![]()
Trenger ikke dra før 11.30 heldigvis
Sikkert regn her og.Herlig. Håper det stemmer da. Her blir det nok regn imorgen :/
God nattGod natt folkens![]()
Nei, det er ganske vanskelig!Det er ikke lett å vite![]()
Gravidcravings tipper jeg?![]()
Fikk mannen til å kjøre ut ti på elleve rett før butikkene stengte en lørdag da jeg var gravid fordi jeg på død og liv skulla ha iskrem fra en spesiell plassnærbutikken var ikke god nok, så sendte han på andre siden av byen
![]()
Ja, han bør klare seg selv![]()
Har blitt litt cola avhengig i det siste.. nå er det snart tomt for colabokser... må vel på avvenning he he
Ja gjett!! det startet i sommer da det var varmt, og nå er jeg varm heletiden selv om det ikke er varmt ute
Haha, men det skjønner jeg godt, "is er ikke is". Veldig forskjell. Jeg og kjæresten har veldig forskjellig mening om hvilken is som er best![]()
Sikkert regn her og.
Her blir det full kutt om 15 bokser.. kvir meg! !Vært colaholiker selv å vet alt om detnå er jeg avhengig av brus generelt.. Må kutte det ut
![]()