Skravletråd september

Såpass. :å trodde også først det bare var kynnere for var plaget med at de var skikkelig kraftige lenge. Men ringte da jeg ble bekymret for lille siden det gjorde så vondt hele tiden. Og livmora var helt spent.

Fikk passelig sjokk og lo da de sa jeg hadde regelmessige rier. Var det siste jeg hadde trodd faktisk :p
Det er ikke lett å vite :p

Gravidcravings tipper jeg?:p

Fikk mannen til å kjøre ut ti på elleve rett før butikkene stengte en lørdag da jeg var gravid fordi jeg på død og liv skulla ha iskrem fra en spesiell plass :p nærbutikken var ikke god nok, så sendte han på andre siden av byen :p

Ja gjett!! det startet i sommer da det var varmt, og nå er jeg varm heletiden selv om det ikke er varmt ute :p

Haha, men det skjønner jeg godt, "is er ikke is". Veldig forskjell. Jeg og kjæresten har veldig forskjellig mening om hvilken is som er best ;)

Ja, han bør klare seg selv :)
Har blitt litt cola avhengig i det siste.. nå er det snart tomt for colabokser... må vel på avvenning he he

Vært colaholiker selv å vet alt om det :p nå er jeg avhengig av brus generelt.. Må kutte det ut :p

Ja gjett!! det startet i sommer da det var varmt, og nå er jeg varm heletiden selv om det ikke er varmt ute :p

Haha, men det skjønner jeg godt, "is er ikke is". Veldig forskjell. Jeg og kjæresten har veldig forskjellig mening om hvilken is som er best ;)

Kjenner til de toktene! Hev nesten samboer ut av senga fordi jeg syntes han var så varm å ligge i nærheten av hele tiden :p
Nei, det er bra sikkert :p

Back
Topp