OkHar gått tur med mini så han har fått sovet litt. Nå skal jeg spise litt, mate mini så drar vi til sykehuset en tur og hilser på svigerfar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkHar gått tur med mini så han har fått sovet litt. Nå skal jeg spise litt, mate mini så drar vi til sykehuset en tur og hilser på svigerfar![]()
Sikkert regn her og.
Mhm! Kjente at det er ikke det jeg hadde lyst til.. Men må man så må man..Det er typisk!
Jeg skal kose meg med ungene![]()
Det er ufattelig guffent!Flått er ekkelt!
Det er ikke lett å vite![]()
YES satse på detDet hørtes veldig godt ut![]()
Høsten kom som vanlig brått påKunne godt vært foruten den viden. Men hører vel med høsten. Må ut og kjøpe litt høstklær til mini når lønnen kommer til uken
![]()
Helgedag uten planer? Det hadde jeg i går. Blir trolig januar før det skjer igjen..Gleder meg til vi har en helgedag uten olaner
Gleder meg vilt til trilletur igjen
Merkelig nok vil ikke mine trilles på tur lenger... Det er noen år siden.. (ok, ikke egentlig merkelig, eldste er 7 og lillesøster 4,5)
Haha, jaGod formiddag
Godt å få vasket sofa litt da
Kos dere med besøk og på middag
Jeg steker kjøttkaker og vi skal alle en tur ut i skogen etterpå![]()
Høres både pent og godt ut! Lykke til! Håper du vil vise frem resultatetHehe trenger du ikke gjøre
Blir en dobbel sjokoladekake( enkel rund form) som smøres med et tykt lag smørkrem mellom bunnene. Trekkes med marchmellows fondant som farges blå. Pyntes med figurer på,oppå og rundt kaken med figurer i fondant og marsipan.
Føler ikke vi gikk rett fra vår til høst herHøsten kom som vanlig brått på
Mangler masse klær her også!
HeheVips så er han der
Jeg pleier å lage frokost og han middag. Men siden jeg lagde de fleste middagene denne uka, så sa jeg til samboeren at da får han stå for frokost både lørdag og søndag
Ja, vi er nøtt til å ha det. Har en samboer som er ektremt flink til å søle. En gang i forje leiligheten så klarte han å søle rødvin over meg og sofaen (hvit sofa), så da var det bare å slenge trekkene i maskinen og vips så var de hvite igjen![]()
Hørtes deilig utDa må dere kose dere
![]()
Med 30ds? Må kanskje vurdere det jeg også...Den fungerer fantastisk!!gått ned endel kg og cm, blitt mye strammere og mer fit
![]()
Helt greit, og gutta liker detHøres godt ut![]()
Hehe....ble bukse isteden ja?Å gå med skjørt på cup utgikk! Fysj så surt
Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg![]()
Hehe...er hun i farta?Takk for det
Ikke noe å si på formen akkurat nå i alle fall![]()
Koselig med trillinghehe, kanskje ikke så rart da likevel
![]()