Skravletråd september

Ble mest dramatisk i tiden etterpå. Men veldig sært å plutselig legge seg på operasjonsbordet to timer etter man lå i senga si hjemme og våkna med rier :p

Wow, det var en rask fødsel!
Det skjønner jeg :p ja !! :O må ringe med en gang neste gang :) var på kontroll pga kynnere så var på sykehuset :) visste aldri når jeg var i fødsel for de var sterke som rier. Så måtte ringe inn hver gang. Skjønte jo når jeg var i aktiv fødsel for da kom de tett og kraftig :)

Det skjønner jeg :p ja !! :O må ringe med en gang neste gang :) var på kontroll pga kynnere så var på sykehuset :) visste aldri når jeg var i fødsel for de var sterke som rier. Så måtte ringe inn hver gang. Skjønte jo når jeg var i aktiv fødsel for da kom de tett og kraftig :)

Såpass. :å trodde også først det bare var kynnere for var plaget med at de var skikkelig kraftige lenge. Men ringte da jeg ble bekymret for lille siden det gjorde så vondt hele tiden. Og livmora var helt spent.

Fikk passelig sjokk og lo da de sa jeg hadde regelmessige rier. Var det siste jeg hadde trodd faktisk :p

Burde vel strengt talt komme meg i seng jeg også.. Trøøtt zzz

Ingen cravings her. Er ikke gravid heller:)
Hadde masse cravings med de to første. Ha ha! Sendte mannen på kjøkkenet for å lage deilig mat, når han var ferdig var craven over og jeg var kvalm.. ha ha

Haha, typisk!

Har hatt få cravings, sjokomelk og druer da jeg var kvalm, og softis i varmen. Nå er jeg varm konstant så ja...

Back
Topp