Nei det passer dårlug nå.Ikke bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det passer dårlug nå.Ikke bra!
1 og 4har sovet i hele dag, så er ikke helt klar for å sove
![]()
Julegaver???Nei mangler til kengubarnet og 2*svigerfar
Yes er det vi snakker omJulegaver???
Absolutt ingenting. Kanskje trilleturHva skal dere i morgen da?
Jeg skal på fotballcupAbsolutt ingenting. Kanskje trilleturenn du?
Det skjønner jegBle mest dramatisk i tiden etterpå. Men veldig sært å plutselig legge seg på operasjonsbordet to timer etter man lå i senga si hjemme og våkna med rier![]()
Wow, det var en rask fødsel!
Det er jo ikke mangeNei mangler til kengubarnet og 2*svigerfar
Nei det er ikke det. Men mangler litt kalendergaver til mamma da..Det er jo ikke mangelurer på om vi skal gi ungene en liten gave til jul og heller sette penger inn på konto
Har en på 18 og, men han er jo ikke et barn lenger.Var det jajaja, kaffe er en fin ting imorgen. Hihi
![]()
Det skjønner jegja !! :O må ringe med en gang neste gang
var på kontroll pga kynnere så var på sykehuset
visste aldri når jeg var i fødsel for de var sterke som rier. Så måtte ringe inn hver gang. Skjønte jo når jeg var i aktiv fødsel for da kom de tett og kraftig
![]()
Har en på 18 og, men han er jo ikke et barn lenger.
Drikker ikke kaffe![]()
Vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal lage egen kalender eller kjøpeNei det er ikke det. Men mangler litt kalendergaver til mamma da..
Jeg skal på fotballcup
Her bøir det alltid hjemmelagetVi har ikke helt bestemt oss for om vi skal lage egen kalender eller kjøpe
Ingen cravings her. Er ikke gravid heller![]()
Hadde masse cravings med de to første. Ha ha! Sendte mannen på kjøkkenet for å lage deilig mat, når han var ferdig var craven over og jeg var kvalm.. ha ha