Skravletråd september

Har det mye bedre nå :) er så ømt at bare jeg tar på det får jeg vondt ... Dumme tannlegevakt.... Det er 1 1/2 år siden han borret ned i kjeven på meg og dyttet på nerven med fylling så den døde ... Han tok ikke bort all karies etter jeg fikk hull der jeg mistet halve tannen pga oppkast i svangerskapet. Aldri mer tannlegevakt på meg :)

Er på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?
Ingen cravings her. Er ikke gravid heller:)
Hadde masse cravings med de to første. Ha ha! Sendte mannen på kjøkkenet for å lage deilig mat, når han var ferdig var craven over og jeg var kvalm.. ha ha

Takk :) hørtes dramatisk ut :/ jeg fødte på 1 time og 41 min så rask fødsel og :)

Ble mest dramatisk i tiden etterpå. Men veldig sært å plutselig legge seg på operasjonsbordet to timer etter man lå i senga si hjemme og våkna med rier :p

Wow, det var en rask fødsel!

Gravidcravings tipper jeg?:p

Fikk mannen til å kjøre ut ti på elleve rett før butikkene stengte en lørdag da jeg var gravid fordi jeg på død og liv skulla ha iskrem fra en spesiell plass :p nærbutikken var ikke god nok, så sendte han på andre siden av byen :p
Ha ha:) godt de får gjennomgå litt:)

Ha ha:) godt de får gjennomgå litt:)

Ja, rettferdiggjorde turen hans med at når han først gjor meg gravid så hadde han jammen meg bare med å kjøpe meg is :p hihi. Gærni gjerningsøyeblikket akkurat der :p heldigvis for han, var jeg generelt ganske grei å ha med å gjøre selv under alle gravidhormonene :å

Back
Topp