Tatt paracet og håper det blir bedre
må jo først ha antibiotika for betennelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt paracet og håper det blir bedremå jo først ha antibiotika for betennelsen
Tidlig uteFerdig med enda en julegavegodt med alt som er gjort
![]()
Jeg er iallefall våken en liten stund tilSover alle nå?
Er snart ferdigTidlig uteher er jeg såvidt i planleggingen
![]()
BraJeg er iallefall våken en liten stund til![]()
Wow. Driftig! Jeg har så lyst å strikke mange av gavene i år også. Men får se hva tiden strekker tilEr snart ferdighar til og med funnet gave til mannen
![]()
Tanna mi er sykEr du blitt syk? :/
Bra![]()
Hva har du gjort i dag?
Tanna mi er sykhele kinnet var vondt så måtte ta det... Har ikke rørt paracet siden sommeren 2012. Rart å kjenne den virke
![]()
Tanna mi er sykhele kinnet var vondt så måtte ta det... Har ikke rørt paracet siden sommeren 2012. Rart å kjenne den virke
![]()
Sånt skjer med meg og når det går litt for fort i trøkkinga på padenOi hvor kom den i fra haha![]()
Koselig!Jeg hadde ikke klart å ikke vite da
er litt kontrollfreak
![]()
Det har jeg og lyst til, men kan bare strikke rett frem..Wow. Driftig! Jeg har så lyst å strikke mange av gavene i år også. Men får se hva tiden strekker til
Åh, mannen er den vanskeligste å kjøpe gave til![]()
Ja er som rier, men fødte uten smertelindring så jeg vet ikke jegÅåh, tannverk er noe av det værste :/ wow, smerteterskel da.eller bare ikke hatt nok vondt på tre år
![]()
Jeg har sovetVært på kafe med mannen og snuppa. Trødd ute i regnværet og tilbrakt resten av dagen inne og kosa osstrøtt som fy hele dagen, så ingen gidda engang å lage middag idag
Enn du?
Prate med seg er fint detSånt skjer med meg og når det går litt for fort i trøkkinga på paden![]()