Ja, det må vi![]()
Men samtidig så går jeg rundt å bare venter på at hun blir tre-fire mnd. At det skal bli mindre luftproblemer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må vi![]()
Jamen så ville selvfølgelig ikke sove da
og det har vært så lett hele uka
men men
Nå har jeg lagt meg jeg og, så får vel sove litt før mini våkner for mat
Sov godt alle sammen![]()
Hvor langt er du på vei?Jepp! Jeg koser meg med å ikke vite, kjæresten også men han er nok mer utålmodig enn megjeg får jo bli godt kjent med lille i magen dagen lang gjennom bevegelse og døgnrytme.
Men samtidig så går jeg rundt å bare venter på at hun blir tre-fire mnd. At det skal bli mindre luftproblemer![]()
Veldig stille. Tviler på vi har klart Tamara sin utfordring...
Litt vanskelig når det er så stille herFår se hva jeg får skravla...hehe
Men ikke umulig jeg blir med![]()
Jeg brydde meg ikke for var så evig glad jeg hadde nurk i magenmen på sykehuset ja for måtte bli matet med isbiter. Ble drit sur
haha
Ja..de der luftproblemene kan vi godt slippe!er litt her og..
Jepp! Jeg koser meg med å ikke vite, kjæresten også men han er nok mer utålmodig enn megjeg får jo bli godt kjent med lille i magen dagen lang gjennom bevegelse og døgnrytme.
Om vi klarte skravle like mye hver dag i helga, som i går. Da hadde vi drøyt 7000 innlegg.Hvilken utfordring hadde hun?![]()
Tipper vi ender på 5000Om vi klarte skravle like mye hver dag i helga, som i går. Da hadde vi drøyt 7000 innlegg.
Det tar seg vel opp igjenLitt vanskelig når det er så stille her![]()
Støtter deg i den. Kan neppe være særlig mye mer..Tipper vi ender på 5000
Blir spennende å se i morgenStøtter deg i den. Kan neppe være særlig mye mer..
Om vi klarte skravle like mye hver dag i helga, som i går. Da hadde vi drøyt 7000 innlegg.
Sånne dager er slitsommeDet måtte komme en slik dag ogsånn var det for oss igår natt.. Hun nekta nærmest å sove :S
Ville jo ikke haHuffda
Ja, nurket var nok verdt det hele![]()
Sånne dager er slitsomme