Skravletråd september

Hvor langt er du på vei?
Jeg viste ikke kjønnet på førstemann:)

33+3. Så det nærmer seg :) Tenker at vi kan vite med nestemann dersom kjæresten vil da. Det var jeg som ikke ville nå. Kjæresten har forsåvidt gått amokk med kleskjøp med dyremotiv, kjønnsnøytralt null problem :D

Ja er som rier, men fødte uten smertelindring så jeg vet ikke jeg :p

Fytti altså. Creds!:p jeg hadde rier i et par timer jeg.. Var helt jævlig :p uten noe smertelindrende der og da. Hadde dog store smerter uteom riene også, men det var grunner morkakeløsning. Lurer på om jeg hadde overlevd en fødsel iten smertestillende, for synes de to timene var nok :p

33+3. Så det nærmer seg :) Tenker at vi kan vite med nestemann dersom kjæresten vil da. Det var jeg som ikke ville nå. Kjæresten har forsåvidt gått amokk med kleskjøp med dyremotiv, kjønnsnøytralt null problem :D
Da nærmer det seg:) veldig spennende :)

Det har jeg og lyst til, men kan bare strikke rett frem..
mannen pleier å være vrien, men i år har han ønskrt seg et viltkamera:)

Om du lærer deg vrangmasker, er det mye som kan lages bare med det ;)

Her ønsker sjelden mannen seg noe, så blir heller vanskelig :p viltkamera. Jakter han?:)

Hva skjer i kveld?

Er på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?

Er på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?

Gravidcravings tipper jeg?:p

Fikk mannen til å kjøre ut ti på elleve rett før butikkene stengte en lørdag da jeg var gravid fordi jeg på død og liv skulla ha iskrem fra en spesiell plass :p nærbutikken var ikke god nok, så sendte han på andre siden av byen :p

Får ikke sove, og har underveis planlagt et par julegaver, og har faktisk garn til det så vurderer å stå opp :p

Har mange ganger faktisk stått opp bare for å strikke :p da er man hekta :p

Fytti altså. Creds!:p jeg hadde rier i et par timer jeg.. Var helt jævlig :p uten noe smertelindrende der og da. Hadde dog store smerter uteom riene også, men det var grunner morkakeløsning. Lurer på om jeg hadde overlevd en fødsel iten smertestillende, for synes de to timene var nok :p
Takk :) hørtes dramatisk ut :/ jeg fødte på 1 time og 41 min så rask fødsel og :)

Back
Topp