Hvor langt er du på vei?
Jeg viste ikke kjønnet på førstemann![]()
33+3. Så det nærmer seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?
Jeg viste ikke kjønnet på førstemann![]()
Ja er som rier, men fødte uten smertelindring så jeg vet ikke jeg![]()
Jeg har sovetoppe med snuppis i hele natt.
Da nærmer det seg33+3. Så det nærmer segTenker at vi kan vite med nestemann dersom kjæresten vil da. Det var jeg som ikke ville nå. Kjæresten har forsåvidt gått amokk med kleskjøp med dyremotiv, kjønnsnøytralt null problem
![]()
Prate med seg er fint dethaha! Ja man må følge med *ler*
Må ha litt ekstra hvile med slike netterÅh, deilig! Var og våken med snuppa storsett hele natta, så fikk meg en time på sofaen i ettermiddag![]()
Det har jeg og lyst til, men kan bare strikke rett frem..
mannen pleier å være vrien, men i år har han ønskrt seg et viltkamera![]()
Så spennende å ikke vite! Når er terminen da?
Må ha litt ekstra hvile med slike netter
Hva skjer i kveld?
Ikveld er det film på tven og strikking av genser på pinnene. Enn der?![]()
Er på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?
Får ikke sove, og har underveis planlagt et par julegaver, og har faktisk garn til det så vurderer å stå opp![]()
Vi har spist god mat sett serie på Netflix og pratet.Ikveld er det film på tven og strikking av genser på pinnene. Enn der?![]()
Da nærmer det segveldig spennende
![]()
er vel min tur til å stå opp med ungene i morgenAbsolutt sant! Håper virkelig mannen står opp med snuppa imorgen så mor får sove seg litt opp før en ny uke![]()
Ferdig med enda en julegavegodt med alt som er gjort
![]()
TakkFytti altså. Creds!jeg hadde rier i et par timer jeg.. Var helt jævlig
uten noe smertelindrende der og da. Hadde dog store smerter uteom riene også, men det var grunner morkakeløsning. Lurer på om jeg hadde overlevd en fødsel iten smertestillende, for synes de to timene var nok
![]()