Skravletråd september

Lett blanding kanskje? ;)
Hvordan går det med henne nå da?

Kanskje det :p

Går bedre nå. Men veldig sutrete, våkner mye og sliter med å sove for tiden. Sikkert utviklingsspranget :S håper på det, for både jeg og mannen følte oss som zombier i hele går, natt og idag :p manko på søvn!

Gøy på babyshower da? :)
Åh, bra du sa det med bleier. Tror jammen meg jeg må ut å kjøpe flere! (Eventuelt sende mannen :p)
Snuppa er over på 3'er bleiene allerede så må bygge opp nytt lager under stellebordet. Og er straks fri :O

Ja, det var supert på babyshower :D sånt er alltid gøy. Ja, her har jeg og begynt på 3'er bleiene nå.. 2'erene fra rema funker enda, men de har vært utsolgt lenge nå, så da ble det libero :p
Ja, du får sende mannen ut! :p

Greit å fylle henne opp:P
Jeg har inntatt sofa....sliten idag og sår i halsen:rolleyes:
Det klarer hun fint selv:p hehe

Huff da, så hals er ikke noe særlig. Håper ikke du blir skikkelig dårlig nå da. Fri i helga eller?

Kanskje det :p

Går bedre nå. Men veldig sutrete, våkner mye og sliter med å sove for tiden. Sikkert utviklingsspranget :S håper på det, for både jeg og mannen følte oss som zombier i hele går, natt og idag :p manko på søvn!

Da krysser vi fingrene for at det er det;) spennende å se hennes nye oppdagelser da:D

Vi har fått oss to kattunger:D
Vi fanget en av vill kattungene her ute for 1 mnd siden...er verdens herligste og kosete pelsdott nå :)
2 av samme kjønn eller?

Back
Topp