Se film og ta livet med roSlappe av med strikketøyet, bv og tv. Enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se film og ta livet med roSlappe av med strikketøyet, bv og tv. Enn du?
Antakeligvis. Er egentlig mer glad i øl, men akkurat til biffen er det godt med noe rødtOg desto bedre kommer vel glasset med det røde i, å smake når tiden er der![]()
Så snill han erdet ble 3 blondetruser også står mannen å lager biffmiddag![]()
jeg som går hjemme kan spilleNei, er vel egne disker til macenkjipern
eneste jeg ikke har er det nyeste til sims 4. Etter at jeg ble mamma er det ikke akkurat blitt noen tid til spilling
![]()
Jeg kjøpte på mega nå. Var snakk om at kiwi også hadde.
Vi skal ha saftig biff snartSå deiligGleder meg til å spise medium saftig biff når frøkna er ute. Er så kjedelig med den helt gjennomstekte biffen
![]()
Så deilig daEn lang og god en![]()
Det var bare 4 t å godt er detGodtkan ikke huske sist jeg hadde en alenedag
alt fir glad i være rundt folk tydeligvis siden svangerskapet ble litt ensomt med bekkenløsning og tvunget til å være mest innendørs, i ro. Men nå, som kroppen funker, hadde det vært deilig å hatt en dag å bare gjøre akkurat det jeg har lyst til
![]()
jaSå snill han er![]()
Kjenner til det. Kan ikke skjønne at vesla her er 6 uker alleredeTakkplutselig føler jeg tiden ryr avgårde allerede. Hun var jo liksom helt nyfødt nå nettopp
![]()
Tiden går fortKom plutselig på at den herlige jenta mi (som jeg hører ligger å pludrer inne i senga) er hele 2 måneder idag![]()
Kjenner til det. Kan ikke skjønne at vesla her er 6 uker alleredehehe
Ja det synes jeg ogsåHøres ut som en perfekt kveld![]()
De kan sjarmere de småÅåh, gleder meg såmammahjertet smelter enda mer bare av tanken
![]()
Det er et hvetemel, men mye finere enn vanlig. Og brukt mer av kjernen i kornet tror jeg. Ble veldig lett og smidig deig av det.
Ikke lenge igjen nåOk. Håper jeg fortsatt vil like medium, går i hvert fall å sikler etter det.. Får vente litt til![]()
Håper dere har hatt det koseligDaaaa var vi hjemme fra babyshower... Så må vi plutselig ut på trilletur for å kjøpe bleier, haha![]()
Mhm, absolutt!Vi skal ha saftig biff snartlitt bedre enn en halvsvidd