Skravletråd september

Og desto bedre kommer vel glasset med det røde i, å smake når tiden er der ;)
Antakeligvis. Er egentlig mer glad i øl, men akkurat til biffen er det godt med noe rødt:D hihi

Nei, er vel egne disker til macen :p kjipern :p eneste jeg ikke har er det nyeste til sims 4. Etter at jeg ble mamma er det ikke akkurat blitt noen tid til spilling :p
jeg som går hjemme kan spille :p 4 er vist ikke så bra hørte jeg her inne

Jeg kjøpte på mega nå. Var snakk om at kiwi også hadde.

Mega har ikke vi, og kiwien her er bestandig fri for masse varer :/ men åpner en ny en neste måned her, større en. Så får prøve der :D

Godt :) kan ikke huske sist jeg hadde en alenedag :p alt fir glad i være rundt folk tydeligvis siden svangerskapet ble litt ensomt med bekkenløsning og tvunget til å være mest innendørs, i ro. Men nå, som kroppen funker, hadde det vært deilig å hatt en dag å bare gjøre akkurat det jeg har lyst til :D
Det var bare 4 t å godt er det;)

Takk:D plutselig føler jeg tiden ryr avgårde allerede. Hun var jo liksom helt nyfødt nå nettopp :p
Kjenner til det. Kan ikke skjønne at vesla her er 6 uker allerede:o hehe

Kjenner til det. Kan ikke skjønne at vesla her er 6 uker allerede:o hehe

Det går så fort :O

Her tror jeg det kan ha noe med starten vår å gjøre. Fortrengt de første ukene eller rett og slett glemt dem av søvnmangel og alt :p

Stjernekamp eller Skal vi Danse?

Det er et hvetemel, men mye finere enn vanlig. Og brukt mer av kjernen i kornet tror jeg. Ble veldig lett og smidig deig av det.

Syns det fungerer fin med vanlig, men må jo nesten teste det ut da. Har de det i vanlige butikker?

Back
Topp