Skravletråd september

Det går så fort :O

Her tror jeg det kan ha noe med starten vår å gjøre. Fortrengt de første ukene eller rett og slett glemt dem av søvnmangel og alt :p

Lett blanding kanskje? ;)
Hvordan går det med henne nå da?

Det var akkurat henne jeg prøvde å etterligne:D haha!! Drev å så hele serien her for litt siden vi, Hehe! Egentlig ganske morsomt!
Høres ut som en fin lørdag!:) var filmen bra? Så innmari gøy å se mannen spille da!:)
Den gikk jo i reprise på mårran her i sommer...trodde jeg skulle dø! Synes serien der var så morsom :)
Filmen var bra den ;)
Endte med at jeg sovna :p

Daaaa var vi hjemme fra babyshower... Så må vi plutselig ut på trilletur for å kjøpe bleier, haha :p

Gøy på babyshower da? :)
Åh, bra du sa det med bleier. Tror jammen meg jeg må ut å kjøpe flere! (Eventuelt sende mannen :p)
Snuppa er over på 3'er bleiene allerede så må bygge opp nytt lager under stellebordet. Og er straks fri :O

Hallo på du:D
Vi har bare hatt hjemmekos idag vi!
Dere gjort da?:)
Samme her:) Vært innmari dårlig vær idag og! Og i natt! Ligget våken og hørt på Bulder og brak, og sett lynet herje:) Syns det er gøy jeg da:) Litt pjusk i formen, så har vært deilig med sløvedag! Nå har vi spist godis og sett grusomme meg :)

Nå er frøkna igang med oppfylling av magesekken før hun slokner for natta:p hun ligger og dupper ved puppen, men ligger gjerne 20 min av gangen i et par timer før hun sover 6-7 timer i strekk...
Dere driver med da?
Greit å fylle henne opp:P
Jeg har inntatt sofa....sliten idag og sår i halsen:rolleyes:

Sånn jeg tenkte også. Men dette ble kjempegodt;)
Jeg kjøpte på Mega. Og skal visst ha på Kiwi også, men jeg sjekka ikke der.

Da får jeg sjekke en av de butikkene en dag:)

Back
Topp