Skal vi danseStjernekamp eller Skal vi Danse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vi danseStjernekamp eller Skal vi Danse?
HihiDet var veldig koselig!
Lille F og allr damene...![]()
Ser gøy uthar enda ikke fått vært med på et slikt. Kommer vel
om søsteren min klarer å bli gravid nå (mangeårig prøver) så skal jeg sørge for en skikkelig babyshower til henne altså
![]()
Her brukte lille 1'er bleiene fra libero i nesten seks uker, før vi gikk over på toer bleiene. Fikk litt sjokk når vi allerede må over på en større størrelse allerede![]()
Jeg snakket om det sist helgHVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Bare slappe av og se tv/film e.l...Hva skal dere i kveld?
Hihihan ble nok et midtpunkt ja
![]()
Pizzamel er jobet must! + vibhar kjøpt oss pizzastein på Kitchn...mmm..skikkelig sprø og god bunnHVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Bare øspøs regnVært lyn og torden hos deg og?
De er best deNam nam![]()
Så bra! Jeg virkelig klarer ikke slike programmerHeheja,ikke noe tvang
![]()
Hehe, det er sååå koselig med babyshowerdette er vel den femte jeg har vært med på...inkl min egen
![]()
Ja, det må du arrangere
Oj, her brukte vi bare 1'er bleiene i to uker tror jeg![]()
Nja, så mye 'hjelp' blir det ikke, men veldig mange avbrytelser for hjelp til både det ene og det andre, fredsmekling etcHehe...mange som vil hjelpe til![]()
Den var fin
Pizzamel er jobet must! + vibhar kjøpt oss pizzastein på Kitchn...mmm..skikkelig sprø og god bunn![]()
Hvilke programmer liker du da?Så bra! Jeg virkelig klarer ikke slike programmer![]()
Yes det er jrgDa antar jeg at du er fornøyd![]()
Mhm helt perfekt spør du megMmm...så deilig![]()
Julegaver eller?Vi skal spise biffså skal mannen jobbe på vaskerommet
jeg leter etter gaver på nett
![]()
Nesten ikke, i forhold til hva da?Skravler jo nesten ikke?!![]()
Kjøpte faktisk "luftigere gjærbakst" i stad for å prøve i morgen når jeg skal bake foccacia. Smaken blir alltid god, men ønsker alltid at den skal bli litt luftigere. Så spent på den pakken.Deigen pleier å bli bra her også, men sant du sier. Kan alltids bli bedre![]()