Skravletråd september

Ser gøy ut ;) har enda ikke fått vært med på et slikt. Kommer vel :) om søsteren min klarer å bli gravid nå (mangeårig prøver) så skal jeg sørge for en skikkelig babyshower til henne altså :D

Her brukte lille 1'er bleiene fra libero i nesten seks uker, før vi gikk over på toer bleiene. Fikk litt sjokk når vi allerede må over på en større størrelse allerede :p

Hehe, det er sååå koselig med babyshower :D dette er vel den femte jeg har vært med på...inkl min egen :p
Ja, det må du arrangere ;)
Oj, her brukte vi bare 1'er bleiene i to uker tror jeg :p

HVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Jeg snakket om det sist helg;)
Så bra du ble fornøyd :D

HVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Pizzamel er jobet must! + vibhar kjøpt oss pizzastein på Kitchn...mmm..skikkelig sprø og god bunn :)

Hehe, det er sååå koselig med babyshower :D dette er vel den femte jeg har vært med på...inkl min egen :p
Ja, det må du arrangere ;)
Oj, her brukte vi bare 1'er bleiene i to uker tror jeg :p

Da er du jo dreven i gamet ;) får kontakte deg for tips og råd når den tiden kommer for meg å arrangere;)

Hun var ikke så lita ved fødselen, men slet jo med vekt og å få den opp, så hun vokste nesten mest bare i lengden første måneden :p nå er hun over fem kilo, to måneder og over 60cm ihvertfall så hun begynner komme seg :D

Deigen pleier å bli bra her også, men sant du sier. Kan alltids bli bedre ;)
Kjøpte faktisk "luftigere gjærbakst" i stad for å prøve i morgen når jeg skal bake foccacia. Smaken blir alltid god, men ønsker alltid at den skal bli litt luftigere. Så spent på den pakken.

Back
Topp