Ja har fri i helgaDet klarer hun fint selvhehe
Huff da, så hals er ikke noe særlig. Håper ikke du blir skikkelig dårlig nå da. Fri i helga eller?
Blir nok en runde med snørr og host her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har fri i helgaDet klarer hun fint selvhehe
Huff da, så hals er ikke noe særlig. Håper ikke du blir skikkelig dårlig nå da. Fri i helga eller?
Ja,legger den i ovnen så den blir varmet op sammen med ovnen...lager klar pizzaen å slenger den på..8-10min og vips så er pizzaen ferdig! Mye fortere og mye bedreanbefales med mozarella,serranoskinke og pinnekjerner
![]()
I dag skal jeg og mannen kose oss veldig![]()
Bra ting å ha i liggende i skapetPizzastein på tydeligvis på ønskelista da![]()
De er vel dobbelt så store nåJa, hvordan går det med dem? Begynner vel å bli ganske store nå eller?
Smak og behagNja. Jeg kan slippe den. Men litt balsamico kan jeg heller ta![]()
Ser egentlig veldig lite på vanlig tv. Jeg liker ikke idol, hver gang vi møtes ol heller.Hvilke programmer liker du da?![]()
Koster vell ikke mer enn 199,- om jeg ikke husker feil! Verdt pengene i allefallSmart! Serranoskinke er jo nyydelig. Men ikke prøvd med pinjekjernersettes på innkjøpslisten altså! Var den dyr på kitchn?
Hva slags film?Bare slappe av og se tv/film e.l...
Du da?
Pizza blir noe helt annet! Og de er ofte på tilbud også.
Så koselig daVi fanget en av vill kattungene her ute for 1 mnd siden...er verdens herligste og kosete pelsdott nå
2 av samme kjønn eller?
Har du spist på Villa Paradiso?Smak og behag![]()
Elsker slike programmerSer egentlig veldig lite på vanlig tv. Jeg liker ikke idol, hver gang vi møtes ol heller.
Liker best serier på Netflix og HBO. Eller så ser jeg og mannen på film.
Kanskje greit å holde han unna daHan slipper å vekke oss og vi slipper å vekke han. Vinn, vinn![]()
Hba skal dere?I dag skal jeg og mannen kose oss veldig![]()
Aha hvor gamle er de?Bursdagsgaver til de to minste![]()
Satt på lista her også nåPizzamelet er allerede satt på min handleliste til neste uke ihvertfall!![]()
Eller så får du sette den på ønskelisten til jul.Skal holde utkikk etter de fra nå av !![]()