Skravletråd september

Det klarer hun fint selv:p hehe

Huff da, så hals er ikke noe særlig. Håper ikke du blir skikkelig dårlig nå da. Fri i helga eller?
Ja har fri i helga:)
Blir nok en runde med snørr og host her:P begynt å nyse! Da er det ingen vei tilbake:P

Ja,legger den i ovnen så den blir varmet op sammen med ovnen...lager klar pizzaen å slenger den på..8-10min og vips så er pizzaen ferdig! Mye fortere og mye bedre ;) anbefales med mozarella,serranoskinke og pinnekjerner :)

Smart! Serranoskinke er jo nyydelig. Men ikke prøvd med pinjekjerner :o settes på innkjøpslisten altså! Var den dyr på kitchn?

Hvilke programmer liker du da? :)
Ser egentlig veldig lite på vanlig tv. Jeg liker ikke idol, hver gang vi møtes ol heller.

Liker best serier på Netflix og HBO. Eller så ser jeg og mannen på film.

Smart! Serranoskinke er jo nyydelig. Men ikke prøvd med pinjekjerner :o settes på innkjøpslisten altså! Var den dyr på kitchn?
Koster vell ikke mer enn 199,- om jeg ikke husker feil! Verdt pengene i allefall ;)
Rist pinnekjernene først å ha oppå pizzaen når den er ferdig ;)

Ser egentlig veldig lite på vanlig tv. Jeg liker ikke idol, hver gang vi møtes ol heller.

Liker best serier på Netflix og HBO. Eller så ser jeg og mannen på film.
Elsker slike programmer ;) men ser også en del serier :p

Kjøpte meg pærecider i sverige. Ammer, så disse har stått i skapet og fristet meg. Åpnet en nå. Endelig!! Og så smakte det dritt....

Back
Topp