Skravletråd september

Da krysser vi fingrene for at det er det;) spennende å se hennes nye oppdagelser da:D

Ja. Håper virkelig det er det, for da vet jeg det tar slutt :p overlever ikke så lenge på et par timer søvn i døgnet totalt :p hun som hadde vært så flink den siste tiden og sovet fire timer fra syv til tolv, og en slik lang lur på morgenen og!:p

Skal ikke mye til for å få en litt småsutrete gutt som er lei shopping til å holde på å le seg halvt i hel. Var ute og kjøpte en presang da mini på 8 måneder tydelig var lei og sutrer i vognen. Tar han opp så han kan se på hun i kassen pakke inn presangen. Dette var tydeligvis veldig fascinerende og han holdt på å le seg i hel når hun i kassen skulle ha tape samt holdt på med pyntebåndet:-D
Haha:P så herlig!
Heldigvis skifter humøret på de små fort!

Ja, det var supert på babyshower :D sånt er alltid gøy. Ja, her har jeg og begynt på 3'er bleiene nå.. 2'erene fra rema funker enda, men de har vært utsolgt lenge nå, så da ble det libero :p
Ja, du får sende mannen ut! :p

Ser gøy ut ;) har enda ikke fått vært med på et slikt. Kommer vel :) om søsteren min klarer å bli gravid nå (mangeårig prøver) så skal jeg sørge for en skikkelig babyshower til henne altså :D

Her brukte lille 1'er bleiene fra libero i nesten seks uker, før vi gikk over på toer bleiene. Fikk litt sjokk når vi allerede må over på en større størrelse allerede :p

Back
Topp