Da krysser vi fingrene for at det er detspennende å se hennes nye oppdagelser da
![]()
Ja. Håper virkelig det er det, for da vet jeg det tar slutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser vi fingrene for at det er detspennende å se hennes nye oppdagelser da
![]()
HahaSkal ikke mye til for å få en litt småsutrete gutt som er lei shopping til å holde på å le seg halvt i hel. Var ute og kjøpte en presang da mini på 8 måneder tydelig var lei og sutrer i vognen. Tar han opp så han kan se på hun i kassen pakke inn presangen. Dette var tydeligvis veldig fascinerende og han holdt på å le seg i hel når hun i kassen skulle ha tape samt holdt på med pyntebåndet:-D
Ooh...visste det var noe jeg hadde glemt å handle!!HVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Ja, det var supert på babyshowersånt er alltid gøy. Ja, her har jeg og begynt på 3'er bleiene nå.. 2'erene fra rema funker enda, men de har vært utsolgt lenge nå, så da ble det libero
Ja, du får sende mannen ut!![]()
Det kan ikke være mulig?!Å dervar ronja forbi
Ooh...visste det var noe jeg hadde glemt å handle!!![]()
Blir nok koselig å få dem hjem igjenNå kommer snart gutta mine hjem
Hva? Kanskje den må vises her på bvDen har jeg faktisk ikke sett!![]()

Min liste ogsåPizzamelet er allerede satt på min handleliste til neste uke ihvertfall!![]()
Gratulerer med 2 månederKom plutselig på at den herlige jenta mi (som jeg hører ligger å pludrer inne i senga) er hele 2 måneder idag![]()
Aldri prøvd det eller hørt det fantes eget - men ble nyskjerrig så må prøveMin liste også![]()
Den skal sjekkes ! Takk for tips
TakkGratulerer med 2 måneder![]()
Skravler jo nesten ikke?!Hun som ikke hadde tid til å skravle?![]()
![]()
Håper det, slik at du ikke fremstår som altfor perfektJa, jeg gjorde det i dag
Blir vel noe usunt neste uke da![]()
Jeg syns jeg mestrer deigen bra, men den kan alltids bli bedreAldri prøvd det eller hørt det fantes eget - men ble nyskjerrig så må prøve![]()
Jo jeg har faktisk fått det nå!Du har ikke det vet du
Få se da![]()
Kan ta bilde i morgenÆsj, det er sure penger![]()
Jeg syns jeg mestrer deigen bra, men den kan alltids bli bedre![]()