Der er det begge delerEt det nye eller brukte ting som selges på ebay? Jeg er helt nube..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er det begge delerEt det nye eller brukte ting som selges på ebay? Jeg er helt nube..
Lurt! Kanskje jeg skal gjøre det hvert pr, så blir jeg ferdig med julegavene med en gang?Da kan du gi de bort
Ja jeg har hvertfall funnet ut det.Lurt! Kanskje jeg skal gjøre det hvert pr, så blir jeg ferdig med julegavene med en gang?Hehe neida! De fleste gavene er jo veldig koselige eller nyttige
men det som ikke er nyttig for meg kan jo være nyttig for noen andre
![]()
Begynner å lure. Vært ganske rar i formen i det siste, og vært kvalm om ettermiddagen og kvelden de siste tre dagene. Mannen er forkjøla, men jeg er liksom det heller.Usj dadu holder vel ikke på å bli syk?
For mye rømme kanskje?Har du spist for mye?
Rømme passer til det meste,og det er jo braHehe, ja! Da skjønner du akkurat hva jeg meneryummy!!
Uff det hørtes kjipt utFor mye rømme kanskje?nei, har vært kvalm hver kveld nå de siste dagene.æ så kan ikke være det.
Jepp, det gjør det! Har du noen gode tips til hva som er godt å ha rømme på? Jeg liker å ha rømme eller rømme dressing til retter a la tikka masala og sånnRømme passer til det meste,og det er jo bra![]()
Hvor handler du?Der er det begge deler
Jeg bruker rømme ved siden av all indisk mat ihvertfall,fiskeretter og også oppå pizzaJepp, det gjør det! Har du noen gode tips til hva som er godt å ha rømme på? Jeg liker å ha rømme eller rømme dressing til retter a la tikka masala og sånn![]()
ÅååDet var helt jævlig rett og slett. Å så mange voksne som bare gikk rett forbi en 3 åring.
Kjenner til den! Så deilig å få rydda da, i det minste!Hele huset. Vi har ikke bod og da blir det til at ting bare blir flyttet rundt eller at det bare står i veien
Akkurat samme herJeg bruker rømme ved siden av all indisk mat ihvertfall,fiskeretter og også oppå pizza![]()
ja han var redd å jeg var redd. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Takk og lov for to damer som stusset litt på ar han gikk alene og gråt og tok han med segÅååStakar.. Var 3 årigen redd eller?
Kom på at jeg faktisk opplevde noe lignende selv i fjor. Gutten lekte på verandaen mens jeg lagde middag, jeg sjekka på han jevnlig og hadde verandadøra åpen. Plutselig var han ikke det. Ropte på han rundt huset og ingen svarte. Da holdt jeg på å gå i bakken altså! Han hadde heldigvis bare gjemt seg. Men han gjorde ikke det igjen for å si det sånn!
Ja, det er deilig å bli kvitt litt rotKjenner til den! Så deilig å få rydda da, i det minste!
Så gøy da! Hvor gammel var jenta di?Da er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkampog nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg
Dere driver med nå da?
Usj kjedelig. Sitter og hutrer og fryser selv. Orker ikke bli syk nå!!Begynner å lure. Vært ganske rar i formen i det siste, og vært kvalm om ettermiddagen og kvelden de siste tre dagene. Mannen er forkjøla, men jeg er liksom det heller.
Kos degDa er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkampog nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg
Dere driver med nå da?