Skravletråd september

Da kan du gi de bort
Lurt! Kanskje jeg skal gjøre det hvert pr, så blir jeg ferdig med julegavene med en gang? :D Hehe neida! De fleste gavene er jo veldig koselige eller nyttige :) men det som ikke er nyttig for meg kan jo være nyttig for noen andre:)

Lurt! Kanskje jeg skal gjøre det hvert pr, så blir jeg ferdig med julegavene med en gang? :D Hehe neida! De fleste gavene er jo veldig koselige eller nyttige :) men det som ikke er nyttig for meg kan jo være nyttig for noen andre:)
Ja jeg har hvertfall funnet ut det. :)

Usj da:( du holder vel ikke på å bli syk?
Begynner å lure. Vært ganske rar i formen i det siste, og vært kvalm om ettermiddagen og kvelden de siste tre dagene. Mannen er forkjøla, men jeg er liksom det heller.

Jepp, det gjør det! Har du noen gode tips til hva som er godt å ha rømme på? Jeg liker å ha rømme eller rømme dressing til retter a la tikka masala og sånn :)
Jeg bruker rømme ved siden av all indisk mat ihvertfall,fiskeretter og også oppå pizza :)

Det var helt jævlig rett og slett. Å så mange voksne som bare gikk rett forbi en 3 åring.
Ååå:( Stakar.. Var 3 årigen redd eller?
Kom på at jeg faktisk opplevde noe lignende selv i fjor. Gutten lekte på verandaen mens jeg lagde middag, jeg sjekka på han jevnlig og hadde verandadøra åpen. Plutselig var han ikke det. Ropte på han rundt huset og ingen svarte. Da holdt jeg på å gå i bakken altså! Han hadde heldigvis bare gjemt seg. Men han gjorde ikke det igjen for å si det sånn!

Da er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkamp :) og nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg ;)
Dere driver med nå da?

Ååå:( Stakar.. Var 3 årigen redd eller?
Kom på at jeg faktisk opplevde noe lignende selv i fjor. Gutten lekte på verandaen mens jeg lagde middag, jeg sjekka på han jevnlig og hadde verandadøra åpen. Plutselig var han ikke det. Ropte på han rundt huset og ingen svarte. Da holdt jeg på å gå i bakken altså! Han hadde heldigvis bare gjemt seg. Men han gjorde ikke det igjen for å si det sånn!
ja han var redd å jeg var redd. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Takk og lov for to damer som stusset litt på ar han gikk alene og gråt og tok han med seg

Phu..
Da var jeg ferdig med å handle.
Nå er det bare å kjøre hjem, pakke ut varene, rydde ferdig stue og kjøkken før jeg skal legge meg.

Da er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkamp :) og nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg ;)
Dere driver med nå da?
Så gøy da! Hvor gammel var jenta di?
Ligger rett ut på sofaen, fotball på TVen er og:)

Begynner å lure. Vært ganske rar i formen i det siste, og vært kvalm om ettermiddagen og kvelden de siste tre dagene. Mannen er forkjøla, men jeg er liksom det heller.
Usj kjedelig. Sitter og hutrer og fryser selv. Orker ikke bli syk nå!!

Back
Topp