Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I det øyeblikket du sprakk med bare to små biter har du bevist det motsatte.Jeg klarer ikke bare ta en liten bit
Det er bare erting av smaksløkene!
Så braJada, gruppetrening/behandling var en hyggelig og grei time, og siden jeg er pålagt minimum fem knipeøvelser hver eneste dag av fysio er det jo greit å ha dem unnagjort før jeg kom hjem ;P
Så flink du har værtNå har jeg gått en tur, besøkt naboen, vasket klær, ryddet kjøkkenet og lekerommet. Er faktisk svett. Er så varmt og deilig i dag![]()
Takk, nå smiler jeg igjenTo biter teller ikke![]()
Så braDe ville ikke det
Ja, lett forSånst skjer![]()
Ja, er fornøyd i dagSå flink du har vært![]()
Jo, men jeg er ganske opptatt i kveld så da løper du fra meg igjenSer du har tatt inn mye på meg i dag da![]()
![]()
Hvor da??Noen deler for mye informasjon. .
Er jo knapt en ripeTakk, nå smiler jeg igjen![]()
Så snill du er daJeg ventet på onkelbarnet til gubben..siden det var jeg som var hjemme kjørte jeg han til legen idag da han skulle på en sjekk
I morgen er det svangerskapskontroll til meg![]()
Det var fantastisk, men veldig rart!Gurimalla!!kos deg!!!
Jeg får se hvor mye jeg orker selvJo, men jeg er ganske opptatt i kveld så da løper du fra meg igjen
BursdagsgreierHva skal du handle?![]()
Lurte på det samme jeg også..Hvor da??![]()
Ja,må jo stille oppSå snill du er da![]()
Ikke mellomnavn engangHihi jaaaaPrøve være fornuftig her...men jaggu ikke lett. og fornuftig er ikke akkurat mitt etternavn
![]()