jenta86
Gift med forumet
Da gjør du det fra nå av,for det er det som teller..ikke hva vekta viserNei, burde ha gjort d! Men jeg har tatt før-bilder da, så spent på å se om d er noe forskjell imorgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gjør du det fra nå av,for det er det som teller..ikke hva vekta viserNei, burde ha gjort d! Men jeg har tatt før-bilder da, så spent på å se om d er noe forskjell imorgen![]()
Wow, så flink du erEr det jeg sier, i helgen slanker jeg meg ikke, men overspiser heller ikke.
Det hadde jeg lett for før.
Hvordan går det med deg.
Jeg har gått ned 4 kg![]()
"Nye" leker er poppis!Oppskrift på ro og fred.
Legg veldig våken baby på lekematten.
Se i lekekassen og finn en leke mellomste hadde når hun var baby som du hadde helt glemt.
Gi den til baby som blir så glad for ny leke![]()
Jeg ventet på onkelbarnet til gubben..siden det var jeg som var hjemme kjørte jeg han til legen idag da han skulle på en sjekkHva venter du på da?![]()
Vet ikke helt jegHa ha det hadde vært kult da
Da har du ikke spist nok!Lunsjen er inntatt og jeg er fortsatt sulten![]()
Vinn vinn det da med andre ordVet ikke helt jeg
Men er jo mye nærmere sykehuset da![]()
Joda,men vet ikke om jeg har så lyst til å oppleve at fødselen starter foran 20.000 supportere,(ikke at jeg tror alle ser det heller)Vinn vinn det da med andre ord
Turte ikke melde meg på jegForrige fredag. Er med på slankekrigen. Første uka gikk jeg ned 1,6 kg mener jeg. Andre uka var 0 så nå er d tredje ukes resultat i morgen. Og jeg føler jeg har vært veldig flink..
Ok, hvem tenker du på nå?Noen deler for mye informasjon. .
Haha. Fant ut det jeg og, så tok meg et par knekkebrødDa har du ikke spist nok!![]()
Hvem siker du til?Noen deler for mye informasjon. .
Kjekt med litt actionJoda,men vet ikke om jeg har så lyst til å oppleve at fødselen starter foran 20.000 supportere,(ikke at jeg tror alle ser det heller)![]()
HahaHadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døraSamboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....
Så deilig daTusen takknettopp vært på tur i fin været
![]()
HahaHahada hadde jeg blitt skremt!
Jaja....blir litt skravling av det ogsåInnom når vi venter
Så det til sluttEr bilde i en av innleggene
Så flott hun sover såpassAmmer ja
Hun sover veldig bra. Begynt med litt mer våkentid på dagen da, men hun sover gjerne 4-6 timer på natta. Og det er lite klaging på henne
Så flink du er dakjedelig å gå hjemme eller?
hehe
Når har han bursdag da? Er vel ikke såå lenge til?
Alt bra i magen og?![]()