Skravletråd september

Nei, burde ha gjort d! Men jeg har tatt før-bilder da, så spent på å se om d er noe forskjell imorgen :)
Da gjør du det fra nå av,for det er det som teller..ikke hva vekta viser :) skal man høre på det vekta sier,så heller dra å vei deg til noen som har vekt som viser fett% og muskelmasse :)

Hva venter du på da?:)
Jeg ventet på onkelbarnet til gubben..siden det var jeg som var hjemme kjørte jeg han til legen idag da han skulle på en sjekk :)
I morgen er det svangerskapskontroll til meg :)

Vinn vinn det da med andre ord
Joda,men vet ikke om jeg har så lyst til å oppleve at fødselen starter foran 20.000 supportere,(ikke at jeg tror alle ser det heller) :p

Forrige fredag. Er med på slankekrigen. Første uka gikk jeg ned 1,6 kg mener jeg. Andre uka var 0 så nå er d tredje ukes resultat i morgen. Og jeg føler jeg har vært veldig flink..
Turte ikke melde meg på jeg :oops:

Hadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døra :p Samboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....
Haha:P da hadde jeg blitt skremt!

Ammer ja:)
Hun sover veldig bra. Begynt med litt mer våkentid på dagen da, men hun sover gjerne 4-6 timer på natta. Og det er lite klaging på henne;)

Så flink du er da:) kjedelig å gå hjemme eller? :p hehe

Når har han bursdag da? Er vel ikke såå lenge til?

Alt bra i magen og? :)
Så flott hun sover såpass:) Det gjorde ikke guttungen:P Håper på en litt mer sovebaby denne gangen;):P

Ja, er en rastløs person så ja kjeder meg fort:P hehe

Neida, ikke såååå lenge;) 22okt:D

Back
Topp