Jeg må til å logge av for å begynne på middagen nå så ikke sikkert det blir så veldig mange mer på meg i dagSatser på at jeg rekker noen innlegg før den tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må til å logge av for å begynne på middagen nå så ikke sikkert det blir så veldig mange mer på meg i dagSatser på at jeg rekker noen innlegg før den tid![]()
Ikke veldig lenge før jeg skal begynne med det samme selvJeg må til å logge av for å begynne på middagen nå så ikke sikkert det blir så veldig mange mer på meg i dag
Hva skal dere ha?Ikke veldig lenge før jeg skal begynne med det samme selv![]()
Jeg må til å logge av for å begynne på middagen nå så ikke sikkert det blir så veldig mange mer på meg i dag
Idag er det gubben sin tur å lage middag,så jeg skal bare slappe av å vente til han soer værsegodIkke veldig lenge før jeg skal begynne med det samme selv![]()
Pannekaker her i dagHva skal dere ha?
Så heldig du er.Idag er det gubben sin tur å lage middag,så jeg skal bare slappe av å vente til han soer værsegod![]()
Med hva på?Pannekaker her i dag![]()
Da hadde det blitt litt for sent med middag her. Mannen er ikke hjemme før rundt fem og da må vi nesten spise med en gangIdag er det gubben sin tur å lage middag,så jeg skal bare slappe av å vente til han soer værsegod![]()
Blåbærsyltetøy og baconMed hva på?
Godt det.Blåbærsyltetøy og bacon![]()
Hvem har bursdag da?BursdagsgreierMen fant ikke sort papirduk da.. Eller tror jeg at jeg ble ferdig
![]()
Fikk du svar da?Lurte på det samme jeg også..
Fort gjortJa,må jo stille oppmen vi kom for sent da,da han glemte legetimen sin selv da jeg sto å ventet på han utenfor ungdomsskolen.. kom 10min for sent,men gikk bra
![]()
Nei, hehe...Ikke mellomnavn engang![]()
Jepp har så smått begynt. Blir jo enkeltSå gøy da![]()
Ja hehe. Til kidsaGrattis med nytt![]()
Ja, kan jo håpeKrysser fingrene for at du får en sovebaby nå
Går fort dit da
Stort selskap eller?
Nei, ikke jeg heller! Men moro å holde på med sånne ting likevel daJepp har så smått begynt. Blir jo enkeltEr ikke noe proff lager av kort jeg
![]()