Ja, må detSå deilig da
Bare å nyte sola!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må detSå deilig da
Bare å nyte sola!
Hihi jaaaaJeg veeetvil på shopping!!
hehe sparte en del ja..men ble 2 bukser og 1 genser da.Da sparte du de pengene![]()
Fant det jo til sluttBare å fortsette å lese så finner du bilde av den
Håper det hjelper på formenMå sove litt med lille N jeg, for jeg er i veldig dårlig form
HohoKjekt med litt action![]()
Hvem?Noen deler for mye informasjon. .
Gikk det greit hos fysio?Vel hjemme fra jobb og fysio, ikke aktuelt at jeg leser meg gjennom 11 sider, så jeg hopper rett inn
Heihei![]()
Kanskje du skal prøve deg på 1.plass?Og jeg prøver å hjelpe tilLurer på om jeg er på listen jeg.. ?
JeppHohojoda,ser for meg at avisa får noe å skrive om å da
![]()
Sorry. Har litt munndiare i dagVel hjemme fra jobb og fysio, ikke aktuelt at jeg leser meg gjennom 11 sider, så jeg hopper rett inn
Heihei![]()
Blir vel bare litt grovere daSatte nettopp en rundstykkedeig, men jeg er jo kjempedårlig på gjærbakst. Hadde ikke nok hvetemel. Gjør det noe at jeg spedde på med litt havremel? Ble ca 800 g hvetemel og 200 g havremel.
Hadde jo gjort detJeppdet fortjener en plass i avisen
![]()
Hvordan ble de?Satte nettopp en rundstykkedeig, men jeg er jo kjempedårlig på gjærbakst. Hadde ikke nok hvetemel. Gjør det noe at jeg spedde på med litt havremel? Ble ca 800 g hvetemel og 200 g havremel.
Jeg klarer ikke bare ta en liten bitJeg lar meg selv spise litt sjokolade.
Jeg prøver på god gammeldags kaloritelling og dersom jeg har litt kalorier igjen på kvelden kan jeg ta en liten bit..
En remse på 3 biter er 25 g, eller ca 140 kcal
Gikk det greit hos fysio?![]()
Jo, jeg skjønner hva du menerMen se på hendene og armene til barnet.
Det ser ut som om hen er bunnet fast