Ja da er det absolutt verdt detSå herlig, det er gøy når de blir så glade for å få noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det absolutt verdt detSå herlig, det er gøy når de blir så glade for å få noe![]()
Bare hyggeligJa takk skal du ha søta![]()
Da får du skravle på, så slipper du å bli tatt igjenHusker ikke. Ikke mange
Det var det jeg trodde at vi kom til gjøreGod nattvi kom over 100
![]()
Høres egentlig litt kult ut å.være på.marked altsåJeg skal kjøpe noe pappa, ei venninne, min bror og hans kjære kan bruke på viking. Lurte på ny kopp og fylle med noe snop eller noe til alle bortsett fra pappa. Evt noe bling til jentene. Det varierer veldig hva som er til salgs etter som hvem som er på de ulike markedene. Men det er som regel smeder, keramikere, folk som lager ting i horn og bein (smykker, nåler, nålhus), så pleier det å være en som er utrolig dyktig på å lage smykker. Han er litt dyr men det er jo i bronse eller sølv og alt er håndlaget. Og så er det mye mer som er til salgs.
Nei det skjønner jeg godt , er mye bedre å bare skravle uten mål daBlir nok slik på meg denne mnd, har funnet ut at med en som til tider krever mye så orker jeg ikke stresse med å skulle oppnå et mål akkurat nå.
God morgen folkens!
Frister liksom ikke helt å stå opp når man hører regnet hølje ned... Men er vel bare å ta seg sammen... Dagen i dag går i ett med jobb, middagsgjester, møte og tilslutt noe trening. Phu...
Hva er deres planer for dagen?
Er jo liksom en grunn til at man har fått dem![]()
Jada det kan det jo , vi får se hvordan det gårKan være en fin måte å bli bedre kjent på daer det mange eller?
Gratulerer så myeI'm back!
Med et svennebrev i ryggen *stoltavmegselv*
Det hørtes ut som en travel.men koselig dagGod morgen folkens!
Frister liksom ikke helt å stå opp når man hører regnet hølje ned... Men er vel bare å ta seg sammen... Dagen i dag går i ett med jobb, middagsgjester, møte og tilslutt noe trening. Phu...
Hva er deres planer for dagen?
Håper du får sove litt sa og at mini sover en lang stund.God morgen alle, eller kanskje jeg skal si god natt. Endelig sover mini. Har vært nesten konstant bussing mellom 03-06,så nå skal jeg sove litt før armene faller av
Ha en fin dag alle!
Høres egentlig litt kult ut å.være på.marked altså![]()
Jada det kan det jo , vi får se hvordan det gårDet er en familie
![]()
God morgen alle, eller kanskje jeg skal si god natt. Endelig sover mini. Har vært nesten konstant bussing mellom 03-06,så nå skal jeg sove litt før armene faller av
Ha en fin dag alle!
Blir spennende hvertfallJa du får nesten gjøre det![]()
Ja det høres veldig bra ut ,utfra det du skriver hvertfallDet er veldig gøy og ganske så lærerikt om man ønsker. Det er veldig mange som er dyktige på div håndverk og flere av de lærer gladlig bort. Så kan man få lært masse om historien, ingen kan alt men mange kan myesamtidig som det er et veldig godt miljø, så veldig fint å være der
![]()
Blir spennende hvertfall
Jeg er egentlig ikke så glad i såntliker best å kjenne folk godt
Innedag høres perfekt ut i dag.Det hørtes ut som en travel.men koselig dag
Her skal det gjøres husarbeid og ellers bare kose meg inne med å lese.