Skravletråd september

Jeg skal kjøpe noe pappa, ei venninne, min bror og hans kjære kan bruke på viking. Lurte på ny kopp og fylle med noe snop eller noe til alle bortsett fra pappa. Evt noe bling til jentene. Det varierer veldig hva som er til salgs etter som hvem som er på de ulike markedene. Men det er som regel smeder, keramikere, folk som lager ting i horn og bein (smykker, nåler, nålhus), så pleier det å være en som er utrolig dyktig på å lage smykker. Han er litt dyr men det er jo i bronse eller sølv og alt er håndlaget. Og så er det mye mer som er til salgs.
Høres egentlig litt kult ut å.være på.marked altså :) Kanskje vi må.prøve å gå på det ett år

Last edited:
God morgen folkens!
Frister liksom ikke helt å stå opp når man hører regnet hølje ned... Men er vel bare å ta seg sammen... Dagen i dag går i ett med jobb, middagsgjester, møte og tilslutt noe trening. Phu...

Hva er deres planer for dagen?

God morgen :)
Du har jaggu nok å gjøre i dag du nå da!

Må få rydda litt her og håper klærne tørker snart :P ellers så skal jeg følge frøkna på svømming :)

God morgen folkens!
Frister liksom ikke helt å stå opp når man hører regnet hølje ned... Men er vel bare å ta seg sammen... Dagen i dag går i ett med jobb, middagsgjester, møte og tilslutt noe trening. Phu...

Hva er deres planer for dagen?
Det hørtes ut som en travel.men koselig dag :)
Her skal det gjøres husarbeid og ellers bare kose meg inne med å lese.

God morgen alle, eller kanskje jeg skal si god natt. Endelig sover mini. Har vært nesten konstant bussing mellom 03-06,så nå skal jeg sove litt før armene faller av :P

Ha en fin dag alle!

Høres egentlig litt kult ut å.være på.marked altså :)

Det er veldig gøy og ganske så lærerikt om man ønsker. Det er veldig mange som er dyktige på div håndverk og flere av de lærer gladlig bort. Så kan man få lært masse om historien, ingen kan alt men mange kan mye :) samtidig som det er et veldig godt miljø, så veldig fint å være der :)

God morgen alle, eller kanskje jeg skal si god natt. Endelig sover mini. Har vært nesten konstant bussing mellom 03-06,så nå skal jeg sove litt før armene faller av :P

Ha en fin dag alle!

Får håpe du får sove en stund nå da :)

Det er veldig gøy og ganske så lærerikt om man ønsker. Det er veldig mange som er dyktige på div håndverk og flere av de lærer gladlig bort. Så kan man få lært masse om historien, ingen kan alt men mange kan mye :) samtidig som det er et veldig godt miljø, så veldig fint å være der :)
Ja det høres veldig bra ut ,utfra det du skriver hvertfall:)

Back
Topp