Skravletråd september

Nå lukkes øyne mine ... Natti søte dere ❤️

Åh for en dag! Har ikke vært hjemme siden 8.30 i morges. Vært på jobb også har jeg vært og hjulpet foreldrene mine å flytte... For et arbeid! Good night folkens! :)

Det viktigste er jo at du har oppnådd drømmen og 27 er aldeles ikke gammelt :) jeg er 28 og kunne godt tenkt meg å startet på skole igjen (har fagbrev men vil gå høgskolen). Og om jeg får kommet meg på skolebenken er jeg over 30 før jeg er ferdig :p
Aldri for gammel til å lære noe nytt:)

Kunne det vært en ide for admin/moderatorer å ha et oppslag hvor man forklarer at man er hjertelig velkommen til å dele erfaringer og tips, slik forumet er ment for - men be folk om å ringe lege/legevakt for medisinske tilfeller og hjelp?

Åh for en dag! Har ikke vært hjemme siden 8.30 i morges. Vært på jobb også har jeg vært og hjulpet foreldrene mine å flytte... For et arbeid! Good night folkens! :)
Sånne dager er slitsomme. Håper i dag blir bedre.

God morgen folkens!
Frister liksom ikke helt å stå opp når man hører regnet hølje ned... Men er vel bare å ta seg sammen... Dagen i dag går i ett med jobb, middagsgjester, møte og tilslutt noe trening. Phu...

Hva er deres planer for dagen?

Back
Topp