Nå lukkes øyne mine ... Natti søte dere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være kjekt utenom perm og
Du får hjelpe ham litt da. Kanskje det er noen grupper på fb e.l?![]()
Gratulerer så myeTakk, må vel rette meg selv å kalle det et svennebrev . Jeg er nå stolt frisør !![]()
Aldri for gammel til å lære noe nyttDet viktigste er jo at du har oppnådd drømmen og 27 er aldeles ikke gammeltjeg er 28 og kunne godt tenkt meg å startet på skole igjen (har fagbrev men vil gå høgskolen). Og om jeg får kommet meg på skolebenken er jeg over 30 før jeg er ferdig
![]()
God nattNå lukkes øyne mine ... Natti søte dere![]()
God nattDa er det natta hernattinatt all søte små ❤
Åh for en dag! Har ikke vært hjemme siden 8.30 i morges. Vært på jobb også har jeg vært og hjulpet foreldrene mine å flytte... For et arbeid! Good night folkens!![]()
God nattGod natt alle sammen![]()
Satser på detDet har du sluttet med, ikke sant?!![]()
Hihi, men varmtvannsBEreder er forhåpentligvis bedre enn varmtvannSPrederHihiSånn er det når man nylig har kjøpt leilighet og venter barn
Må oppgradere enkelte ting
![]()
Gratulerer så mye!I'm back!
Med et svennebrev i ryggen *stoltavmegselv*
Sånne dager er slitsomme. Håper i dag blir bedre.Åh for en dag! Har ikke vært hjemme siden 8.30 i morges. Vært på jobb også har jeg vært og hjulpet foreldrene mine å flytte... For et arbeid! Good night folkens!![]()
Er jo liksom en grunn til at man har fått demJa det skjønner jeg godt, man vil gjerne ha de barna man har så Hehe