Jeg har ikke noe må, bare skravler![]()
Blir nok slik på meg denne mnd, har funnet ut at med en som til tider krever mye så orker jeg ikke stresse med å skulle oppnå et mål akkurat nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke noe må, bare skravler![]()
Hihivarmtsvannspreder - den var ny*knis*
Neida de er ikke helt ukjente men ganske ukjente
Ja, det er svindyrt!Mhm
Aner ikkeHar ikke turt å skjekke
Men regner med det koster.. Også må den jo instaleres og den andre må jo kobles av.. Så vil nok koste litt..
Ønsk deg et gavekort på spa eller hotellmamnen mener jeg må ønske meg noe personlig. Jeg vil sove
Husker ikke sist gang jeg sov en hel natt, men vet jeg hadde en natt i 2012..
Det er utrolig deiligØnsk deg et gavekort på spa eller hotellDet er digg med egenpleie. Jeg ønska meg det av samboeren et år til jul og et år til bursdag. Skikkelig digg med behandling
Året til bursdag ønsket han seg det samme og vi dro på spa og velvære avdeling sammen. Var utrolig digg og koselig
![]()
Mhm, regner med det.. Så da passer det bra med å ønske seg noen gavekort på detJa, det er svindyrt!
MhmDet er utrolig deilig![]()
NattiDa er det natta hernattinatt all søte små ❤
I'm back!
Med et fagbrev i ryggen *stoltavmegselv*
Takk, må vel rette meg selv å kalle det et svennebrev . Jeg er nå stolt frisør !Gratulererhvilket fag har du fagbrev i?
Takk, må vel rette meg selv å kalle det et svennebrev . Jeg er nå stolt frisør !![]()
Skjønner godt at du er stolt! Det er mye jobb når man går opp til svenneprøve/fagprøve og du har gjort en god jobb siden du stod![]()
GratulererI'm back!
Med et svennebrev i ryggen *stoltavmegselv*
Takk![]()
Godt å endelig være ferdig, drømmen har alltid vært å bli frisør, og det klarte jeg i en aldre av 27! Bedre sent enn aldri![]()