Skravletråd september

:) mamnen mener jeg må ønske meg noe personlig. Jeg vil sove:) Husker ikke sist gang jeg sov en hel natt, men vet jeg hadde en natt i 2012..
Ønsk deg et gavekort på spa eller hotell ;) Det er digg med egenpleie. Jeg ønska meg det av samboeren et år til jul og et år til bursdag. Skikkelig digg med behandling :) Året til bursdag ønsket han seg det samme og vi dro på spa og velvære avdeling sammen. Var utrolig digg og koselig :)

Ønsk deg et gavekort på spa eller hotell ;) Det er digg med egenpleie. Jeg ønska meg det av samboeren et år til jul og et år til bursdag. Skikkelig digg med behandling :) Året til bursdag ønsket han seg det samme og vi dro på spa og velvære avdeling sammen. Var utrolig digg og koselig :)
Det er utrolig deilig:)

Da er det natta her ;) nattinatt all søte små ❤

I'm back!
Med et svennebrev i ryggen *stoltavmegselv*

Last edited:
Takk, må vel rette meg selv å kalle det et svennebrev . Jeg er nå stolt frisør ! :D

Skjønner godt at du er stolt! Det er mye jobb når man går opp til svenneprøve/fagprøve og du har gjort en god jobb siden du stod :)

Skjønner godt at du er stolt! Det er mye jobb når man går opp til svenneprøve/fagprøve og du har gjort en god jobb siden du stod :)

Takk :D
Godt å endelig være ferdig, drømmen har alltid vært å bli frisør, og det klarte jeg i en aldre av 27! Bedre sent enn aldri :p

Takk :D
Godt å endelig være ferdig, drømmen har alltid vært å bli frisør, og det klarte jeg i en aldre av 27! Bedre sent enn aldri :p

Det viktigste er jo at du har oppnådd drømmen og 27 er aldeles ikke gammelt :) jeg er 28 og kunne godt tenkt meg å startet på skole igjen (har fagbrev men vil gå høgskolen). Og om jeg får kommet meg på skolebenken er jeg over 30 før jeg er ferdig :P

Back
Topp