Skravletråd september

September! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret :D

Planer for dagen da damer?

Hvorfor er du ikke glad i september? :)

Planene i dag er å hente sykmld fra lege(2uker igjen til perm)
Rydde & vaske badet og eller bare slappe av før svigermor kommer på middag ;)
Hva med deg?

O hoi, det er bra 1.9 er. Startskuddet mitt for juleforberedelsene, jeg må kjøpe inn gavene :-)

Er også starten for meg i år også :)
Mitt mål er å bli ferdig før 1.des ;)

Hvorfor er du ikke glad i september? :)

Planene i dag er å hente sykmld fra lege(2uker igjen til perm)
Rydde & vaske badet og eller bare slappe av før svigermor kommer på middag ;)
Hva med deg?
September er høst. Høst liker jeg ikke. Ofte mye jobb. Ofte mye alene med ungene (=færre timer å jobb = mer stress på jobb), tung og mørkt vær.

Jeg skal jobb, på et par helseærend både for meg og min sønn. Og så skal jeg trene;)

Nå er høsten er ;)
Sommeren var kort i år...
Men jeg personlig ELSKER høsten! :D
Alle fargene,den friske luften,mørke kvelder,tenne lys og ikke minst at i år kommer lillebror også :) og da har både han,storesøster & jeg bursdag i Oktober :p

Hva liker dere med høsten?

September er høst. Høst liker jeg ikke. Ofte mye jobb. Ofte mye alene med ungene (=færre timer å jobb = mer stress på jobb), tung og mørkt vær.

Jeg skal jobb, på et par helseærend både for meg og min sønn. Og så skal jeg trene;)

Vi er fosrkjellige ser jeg :p
(Se mitt innlegg ;) )

Er blir det lite jobb i år,men masse kos med mini ;)

Trene..det skal jeg også få til i dag,i hvertfall en liten sykkeltur ;)

sett litt serie, men håper å snart få sove da :) litt virent når man gruer seg til noe men ... ligger å ser på mine 2 sover ved siden av meg :) elsker samsoving, selv om lille N er 22 måneder :D

- gammelbruker babymirakel
Har du byttet navn nå?:P blir jo helt forvirret:P
Lykke til i dag!!

September! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret :D

Planer for dagen da damer?
Opp med humøret:D
Idag skal jeg til negldame mens vaskedama vasker huset:P
Du da??

Nå er høsten er ;)
Alle fargene,den friske luften,mørke kvelder,tenne lys og ikke minst at i år kommer lillebror også :) og da har både han,storesøster & jeg bursdag i Oktober :p

Høres ut som om du får en fin høst:D
Det jeg liker med høsten er juleforberedelsene❤️

Høres ut som om du får en fin høst:D
Det jeg liker med høsten er juleforberedelsene❤️
Aah! Gleder meg til å komme ordentlig i gang med juleforberedelsene...i år blir det mye hjemmelaget julegaver ;)

Nå er høsten er ;)

Jeg liker fargene og luktene:)

Back
Topp