Vestfold herhvor er folk i fra her?
ser ut som mini sovna nå så skal prøve å sove litt selv, men er nok snart tilbake![]()
Håper du har sovet godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vestfold herhvor er folk i fra her?
ser ut som mini sovna nå så skal prøve å sove litt selv, men er nok snart tilbake![]()
September! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret
Planer for dagen da damer?
Men jeg VIL ha sommer... Det samme vil ungene. De begynte mase om syden i går..Må nok gjøre det ja dessverre
O hoi, det er bra 1.9 er. Startskuddet mitt for juleforberedelsene, jeg må kjøpe inn gavene![]()
September er høst. Høst liker jeg ikke. Ofte mye jobb. Ofte mye alene med ungene (=færre timer å jobb = mer stress på jobb), tung og mørkt vær.Hvorfor er du ikke glad i september?
Planene i dag er å hente sykmld fra lege(2uker igjen til perm)
Rydde & vaske badet og eller bare slappe av før svigermor kommer på middag
Hva med deg?
September er høst. Høst liker jeg ikke. Ofte mye jobb. Ofte mye alene med ungene (=færre timer å jobb = mer stress på jobb), tung og mørkt vær.
Jeg skal jobb, på et par helseærend både for meg og min sønn. Og så skal jeg trene![]()
Har du byttet navn nå?sett litt serie, men håper å snart få sove dalitt virent når man gruer seg til noe men ... ligger å ser på mine 2 sover ved siden av meg
elsker samsoving, selv om lille N er 22 måneder
- gammelbruker babymirakel
Opp med humøretSeptember! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret
Høres ut som om du får en fin høstNå er høsten er![]()
Sommeren var kort i år...
Men jeg personlig ELSKER høsten!![]()
Alle fargene,den friske luften,mørke kvelder,tenne lys og ikke minst at i år kommer lillebror ogsåog da har både han,storesøster & jeg bursdag i Oktober
Hva liker dere med høsten?
Aah! Gleder meg til å komme ordentlig i gang med juleforberedelsene...i år blir det mye hjemmelaget julegaverHøres ut som om du får en fin høst
Det jeg liker med høsten er juleforberedelsene![]()
Har hatt en strålende ferieHar du hatt en fin ferie?
Synes ikke de få dagene tellerHer var den i august.
Takk takk,var godt å komme tilbake. Savnet dere ogsåKoselig å ha deg tilbake, Kengu
Har vært savnet!!
Her er det jobbing i huset... juhuSeptember! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret
ja, heldigvisÅ de gjør mye bra også
Så braHar hatt en strålende feriebare kost oss og hatt late dager.
Vasking av klær, trene, hente kb og fotballkampSeptember! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret
Skjønner det men om det blir for mange kan du få advarselHuff, husker det når du sier det. Men var så trøtt selv da det ble skrevet at det gikk på automatikken.
Jeg liker fargene og lukteneNå er høsten er
Sommeren var kort i år...
Men jeg personlig ELSKER høsten!
Alle fargene,den friske luften,mørke kvelder,tenne lys og ikke minst at i år kommer lillebror ogsåog da har både han,storesøster & jeg bursdag i Oktober
Hva liker dere med høsten?