Så koselig å høreTakk takk,var godt å komme tilbake. Savnet dere også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig å høreTakk takk,var godt å komme tilbake. Savnet dere også
Det skjønner jeg i grunnIkke si slikt, har ikke lyst til at permisjonen skal slutte
Jo takk for det. Ho er god igjen nå, men vi er Stuptrøtt begge toDen er kjip. God bedring
Jeg har kjøpt 4 julegaver, og masse julepynt alleredeHurrahar du kommet godt i gang?
Kjøper. Jeg lager ingenting annet enn det kengubarnet og jeg lager sammenImponerendehar du kjøpt eller laget?
God morgenGod morgen.
Da har jeg oppdatert hovedinnlegget med antall innlegg i august.
I august hadde vi 907 flere innlegg enn juli![]()
Tenk detHurra hurra tenk at det bare er 3 mnd igjen til desember
Da er du jo straks i målJo takk for det. Ho er god igjen nå, men vi er Stuptrøtt begge tosykemeldt pga bekkenet, men er 35 uker i dag, så ikke lenge igjen
![]()
Kan jo ikke si noe annetSå koselig å høre![]()
Ja, husker at jeg også hadde masse av det i barndommen. Heldigvis noe som går fort over da! Blir bare så utrolig trøtt dagen etterUff da, falsk krupp er kjipt
Jeg pleier å begynne i sommerferien, men ikke i årJeg har kjøpt 4 julegaver, og masse julepynt allerede![]()
Hadde en veldig god start.God morgen
August bedre enn juli hadde jeg ikke trodd?!
Kengubarnet hadde det engang huskerjegJa, husker at jeg også hadde masse av det i barndommen. Heldigvis noe som går fort over da! Blir bare så utrolig trøtt dagen etter![]()
Det er så koselig
Hva skal du lage??
Godt med alt som er gjortKjøper. Jeg lager ingenting annet enn det kengubarnet og jeg lager sammen
Det er flott du er ærlig, søtaKan jo ikke si noe annet![]()
Oh yes det gjør vi jaTenk det
Vi gleder oss!!
Kjøpte første julegaven på salg i begynnelsen av januar, jegJeg pleier å begynne i sommerferien, men ikke i år
Ja, gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig! Hvor i løypa er du?Da er du jo straks i mål![]()
Ja var jo noen hektiske dager i starten av augustHadde en veldig god start.
Topp 100 tråden var også litt bedre enn juli, men ikke så god som topp måneden juni..