Skravletråd september

Dag én som gressenke. Eldste levert i barnehagen med en (jeg syns) sunn og næringsrik matpakke. Yngste har fått grøt og pupp og tar en liten hvil nå før vi skal dra til treningssenteret i 9-tida.

Så langt så bra. (Burde ikke si d i grunn, da må noe gå gæli..!)
Hva skal du trene? Flink du:)

Så utrolig deilig!! Her blir jeg hjemme til skolen starter neste høst. Så tar mannen perm. Minsten begynner nok i bhg i november 2016 tenker jeg. Har ikke økonomi til noe annet :/
Det blir veldig trangt økonomisk her, men det går bra:)

Dag én som gressenke. Eldste levert i barnehagen med en (jeg syns) sunn og næringsrik matpakke. Yngste har fått grøt og pupp og tar en liten hvil nå før vi skal dra til treningssenteret i 9-tida.

Dette kommer til å gå så bra skal du se :)

Hehe...tipper dette går strålende:D
Du har full kontroll!
Kos deg på trening:)

September! En måned jeg ikke er så glad i. Men med de premiene det lokkes med her er det bare å brette opp ermene og få frem humøret :D

Planer for dagen da damer?
I dag skal vi veie lille gull for å se hva han hadde vært om han kom på termin for morro skyld. Så skal jeg prøve meg på en lang trilletur med en venninne i en løype med endel bakker. Er spent på om jeg overlever. Hihi

Hva er din plan for dagen da?

I dag skal vi veie lille gull for å se hva han hadde vært om han kom på termin for morro skyld. Så skal jeg prøve meg på en lang trilletur med en venninne i en løype med endel bakker. Er spent på om jeg overlever. Hihi

Hva er din plan for dagen da?
Hvor stor var han da han ble født?

Back
Topp