Er høst må du si nåMen jeg VIL ha sommer... Det samme vil ungene. De begynte mase om syden i går..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er høst må du si nåMen jeg VIL ha sommer... Det samme vil ungene. De begynte mase om syden i går..![]()
Takk for detSå bravel fortjent
Godt med litt solTakk for detFølte vi trengte det nå.
God morgenGod morgen.
Da har jeg oppdatert hovedinnlegget med antall innlegg i august.
I august hadde vi 907 flere innlegg enn juli![]()
Den var virkelig noe for seg selv2014-sommeren var helt magisk! Kan gjerne ta reprise hvert år jeg![]()
Var nok første gang, så håper at det går braSkjønner det men om det blir for mange kan du få advarsel
Da går det nok braVar nok første gang, så håper at det går brastore planer for dagen?
Har vært oppe i halve natt med jentungen som sliter med falsk krupp. Så blir nok en lat dag på sofaen siden jeg likevel er sykemeldt.Da går det nok bra
Ikke akkurat nei. Du da?
Desember, ja.. Snart kommer jula i butikkene her..Hurra hurra tenk at det bare er 3 mnd igjen til desember
Ikke si slikt, har ikke lyst til at permisjonen skal slutteHurra hurra tenk at det bare er 3 mnd igjen til desember
HurraHurra hurra tenk at det bare er 3 mnd igjen til desember
Den er kjip. God bedringHar vært oppe i halve natt med jentungen som sliter med falsk krupp. Så blir nok en lat dag på sofaen siden jeg likevel er sykemeldt.
Det er så koseligAah! Gleder meg til å komme ordentlig i gang med juleforberedelsene...i år blir det mye hjemmelaget julegaver![]()
Uff da, falsk krupp er kjiptHar vært oppe i halve natt med jentungen som sliter med falsk krupp. Så blir nok en lat dag på sofaen siden jeg likevel er sykemeldt.
Det har jeg. Snart ferdigHurrahar du kommet godt i gang?
Ja, dessverre. Synes godt de kan vente til novemberDesember, ja.. Snart kommer jula i butikkene her..
Den kommer vel i oktoberDesember, ja.. Snart kommer jula i butikkene her..
ImponerendeDet har jeg. Snart ferdig![]()